Hos arrangørerne bag Revolver forventer man fuld knald på den kommende messe med masser af god stemning, liv og ikke mindst handel. Målet er at vise besøgende, hvad Skandinavien og København har at byde på inden for mode samt at give dem den fulde ’Copenhagen Experience’.
Som i de foregående sæsoner vil der være omkring 300 udstillende brands, herunder flere nye udstillere, på Revolver i Øksnehallen i København. Messen er dybt funderet i København og det skandinaviske, hvilket afspejler sig i udstillerlisten, hvor cirka 70 procent af udstillerne er skandinaviske, mens omkring 30 procent er internationale.
”I de sidste sæsoner har Revolver formået at tiltrække nogle af de mest toneangivende internationale brands, og vi kan roligt sigt, at denne sæson ikke bliver nogen undtagelse, så forventningerne til messen er store,” fortæller Jakob Hjelmsø, som er Communication & Marketing Manager for Revolver.
En effektiv handelsdestination
Revolver og København har gennem tiderne haft og bibeholdt et fint varemærke som en effektiv handelsdestination. ’Revolver Trade Show’-appen er derfor blevet videreudviklet til den kommende messe, så den nu indeholder en booking- og kalenderfunktion, der gør det muligt for de besøgende indkøbere at booke en tid hos de enkelte udstillere.
”Digitaliseringen af vores platform, i form af Revolvers egen app, fungerer som indkøbernes værktøj, når de besøger messen. Med indendørs navigation, integrering af billet- og registreringssystem samt den nye videreudvikling med booking- og kalenderfunktion, forsøger vi at fremme handlen og skabe de bedste forhold for såvel udstillere som besøgende indkøbere,” siger Jakob Hjelmsø.
Samtidig kommer showscenen, Revolver Runway, til at have flere runway-shows, heriblandt med mfpen, Uniforms for the Dedicated, Elaine Hersby, Peter Jensen og italienske Sunnei, som for første gang nogensinde vil vise uden for Milano.
Den rette størrelse og det rigtige format
Arrangørerne mener, at Revolver har det helt rigtige format for at dække det segment, som messen repræsenterer.
”I modsætning til tiden før finanskrisen, hvor indkøberne besøgte messerne og gik rundt i flere dage, før de til sidst besluttede sig, så møder indkøbere i dag op velforberedte i form af forudgående research og budgetplanlægning, hvorfor de nøjagtigt ved, hvilke brands de gerne vil se og købe,” forklarer Jakob Hjelmsø.
Ifølge Revolvers Communication & Marketing Manager bevirker messens størrelse, at indkøberne maksimalt skal bruge fire timer for, på seriøs vis, at gennemgå hele messen. Ambitionen for Revolver er ikke at vokse i størrelse, men derimod at blive endnu skarpere og endnu mere præcise i udvalget af udstillende brands.
Læs mere på Revolver.dk