Det københavnske modebrand 7 Days Active har røde tal på bundlinjen i sit nye regnskab. Brandet fokuserer fortsat på global vækst og en styrket kreativ retning.
7 Days ApS har netop indberettet nyt regnskab, som er gældende for perioden den 1. januar 2023 til den 31. december 2023.
I det nye regnskab lander 7 Days bundlinje på -832.032 kroner. Bruttofortjenesten er steget fra -199.422 kroner i forrige regnskab til 2,82 mio. kroner i det nye regnskab. Egenkapitalen lander i det nye regnskab på 9.777 kroner, hvilket er et fald i forhold til sidste års regnskab, hvor egenkapitalen lå på 841.809 kroner.
7 Days Active, som blev stiftet i 2019, blev yderst populært og oplevede stor opgang – særligt efter Covid-19, hvor sweatsuits blev den nye hverdagshabit. Siden da har brandet etableret sig som et stærkt international brand, hvor den tidligere stylist Simon Rasmussen er kreativ direktør. Simon Rasmussen bor i New York, og han har et naturligt fokus på at vækste i USA.
I slutningen af november 2022 valgte ledelsen at tage afsked med tidligere kreativ direktør Malkit Singh.
“Ledelsen anser årets resultat for mindre tilfredsstillende,” lyder det i ledelsesberetning.
Se 7 Days ApS’ placering på TØJs rangliste over virksomheder i modebranchen her.
Nøgletal for 7 Days ApS
2023 | 2022 | 2021 | |
Omsætning | - | - | - |
Bruttofortjeneste | 2.820.583 DKK | -199.422 DKK | 6.730.875 DKK |
Resultat før skat | -1.057.784 DKK | -5.292.899 DKK | 1.129.590 DKK |
Årets resultat | -832.032 DKK | -4.847.792 DKK | 871.344 DKK |
Balance | 7.402.350 DKK | 8.612.517 DKK | 8.114.009 DKK |
Egenkapital | 9.777 DKK | 841.809 DKK | 3.689.259 DKK |
Foto: 7 Days Active