Lanceringen af en ny app skal være med til at give Magasins mest loyale kunder, de såkaldte Goodie-medlemmer, en lang række fordele.

Magasin har netop lanceret en ny shoppe-app, som er blevet lavet til deres mest loyale kunder – de såkaldte Goodie-medlemmer, der lige nu tæller omtrent 740.000 personer. Målet er at gøre appen til Magasins vigtigste digitale platform. Det skriver Magasin i en pressemeddelelse.

Appen er desuden lavet til at være et inspirationsunivers, hvor Goodie-medlemmerne for eksempel kan booke en personlig shopper, blive forkælet i fordelsuniverset eller købe Magasins produkter via appen.

”På shoppingdelen kan man sige, at vi har integreret Magasin.dk i vores nye app og gjort det let for kunderne at få inspiration og købe varer direkte uden login. Og så er der alt det rundt om et køb, der også skal udgøre magien. Det, vi har investeret i, designet og bygget, er en 360 graders digital oplevelse af alt det, Magasin vil og skal stå for. Visionen er, at vores mest loyale kunder altid selv kan vælge og bestemme, hvor, hvordan og hvornår de ønsker at blive inspireret, forkælet, shoppe og få deres køb bragt hjem,” siger administrerende direktør i Magasin, Peter Fabricius, som tror på, at man skal finde vinderen i kampen om kunderne hos de virksomheder, der er bedst til omnichannel.

”Vi bliver løbende bekræftet i, at kunder vil have en omnichannel-oplevelse, og det er derfor den ‘hellige gral’ i Magasins udvikling. Behovet for at løse udfordringen med at forene det fysiske med det digitale bliver rent kommercielt også understøttet af det, vi ser i vores kundedata. Kunderne vil ikke bare have begge dele, de vil også have den gode shoppeoplevelse begge steder, og de forventer, at det fysiske og digitale smelter mere og mere sammen i en form og med et indhold, der komplimenterer hinanden,” siger Peter Fabricius, som oplyser, at hele 50 procent af salget på Magasin.dk i dag kommer fra ordrer forestaget via mobilen.

Shoppingappen bliver en del af Magasins nye digitale univers, som bliver præsenteret for kunderne i løbet af 2023.

Foto: Magasin