Der går endnu lidt tid, før verden atter bliver ‘normal’ igen. Og selv om verden måske aldrig bliver den samme, som før Covid-19, så skal modebranchen stadig stå stærk, når virusudbruddet er fortid. Bliv klar til den tid med TØJ – Fashion & Business Trends nr. 1 2021.

Et nyt kalenderår skulle være lig med en frisk start. Det var hvert fald håbet, der i stedet viser sig at have lange udsigter. Hverdagen, som vi kender den, er udskudt på ubestemt tid, og modebranchen skal i 2021 stadig forholde sig til Covid-19 og pandemirestriktioner.

Men intet er så galt, at det ikke er godt for noget. Det har mange modevirksomheder måtte sande under pandemien. Digitaliseringen har taget et stort spring fremad, grønne tanker har fået større fokus, og omstillingsparathed er blevet et nøglebegreb.

I årets første udgave af branchebladet TØJ – Fashion & Business Trends stiller vi blandt andet skarpt på, hvad 2021 vil bringe. Modemonopolet tager et kig i krystalkuglen og kommer med deres bud på, hvad modebranchen har i vente i 2021.

I branchebladet bringer vi også et stort tema om den moderne mand, hvor vi kaster lys over smykker til mænd og zoomer ind på nutidens klassiske herreskjorte.

Som altid bringer vi også spændende portrætter af branchens aktører. I den nye udgave kan du blandt andet læse om Colorful Standard, der gør op med modebranchens sæsonbetonede forretningsmodel, og om Boozt, der for få måneder siden lancerede en ny interiørkategori på webshoppen.

Branchebladet TØJ – Fashion & Business Trends udkommer den 29. januar 2021.

Alle abonnenter modtager branchebladet med posten. Som noget helt nyt vil TØJ – Fashion & Business Trends nr. 1 2021 også være tilgængelig digitalt i et nyt, interaktivt oplevelsesbaseret design. Få en forsmag på det digitale format, og se hele indholdsfortegnelsen her.

Husk, at TØJ – Fashion Week Edition – bladet med fokus på modeugen – også udkommer snart.