Mest læste på TØJ i august 2019

August måned har budt på flere artikler om virksomheder med fremgang på bundlinjen og bæredygtige brands i modebranchen. Der er også sket jobrotationer og udskift i toppen, og nogle brands har lanceret nye koncepter. Læs august måneds 20 mest læste artikler på branchebladettoj.dk her.

I denne artikel får du et overblik over månedens mest populære artikler, som du har mulighed for at læse eller genlæse. Artiklerne er opstillet i prioriteret rækkefølge, så den første artikel på listen er den mest læste.

 

  1. Minimum får ny CEO
  2. Kriseramt modebrand igen i plus
  3. Modebrand bløder rødt: Ændrer salgsstrategi og omstrukturerer organisation
  4. Dansk modekoncern får igen ny ejer
  5. Vernon Sport styrker organisation
  6. Herretøjsvirksomhed vækster siden sidste årsregnskab
  7. Modebrand leverer positivt årsresultat – men stikker ikke rekorden fra sidste år
  8. To modebrands ændrer i topledelsen
  9. Nøgletal skyder i vejret hos accessoriesvirksomhed
  10. Boozt lancerer nyt koncept
  11. Sneakerbrand åbner ny pop-up butik
  12. Karen Simonsen trykker på Re-Set knappen
  13. Résumé: Søstre med succes i raketfart
  14. Verdens første miljømærkede denimbrand er dansk
  15. Frem- og tilbagegang for midtjysk tekstilbrand
  16. Troelstrup åbner Nordens største herretøjsbutik
  17. Vinderen af Guldknap 2019 er fundet
  18. Danske smykkevirksomheder fordobler resultat
  19. Bæredygtig plus size-kollektion på vej
  20. Udsalg presser økonomien – og bæredygtigheden