Boozt.com lancerer et nyt koncept, som over 40 nordiske brands bliver en del af.

Onlinegiganten Boozt.com lancerer et nyt koncept: Boozt collabs. Det har virksomheden netop offentliggjort i en pressemeddelelse.

Det nye koncept bygger på eksklusive samarbejder med mere end 40 nordiske brands, hvis ikoniske produkter – i en ny version – skal kunne købes kun på Boozt.com.

I efteråret 2019 påbegynder Boozt lanceringen af Boozt collabs, og lige fra begyndelsen vil man kunne finde kendte danske brands som eksempelvis Munthe og Coster Copenhagen. Der er herudover også en lang række andre brands, der skal være med til at cementere Boozt.com som en ledende spiller på det nordiske marked.

Peter G. Jørgensen, der er Chief Commercial Officer hos Boozt, uddyber i en pressemeddelelse:

”Boozt collabs er en mulighed for at udvide samarbejdet med nogle af vores bedst sælgende brands og samtidig kunne tilbyde vores kunder et eksklusivt udvalg af skræddersyede styles, der er designet efter, hvad vi ser markedet efterspørger. Det handler om at drage fordel af den viden, vi har om vores kunder og forvandle det til en unik shopping oplevelse.”