Tøjgiganten har efter længere tids søgen nu fundet en kandidat til topposten i kommunikationsafdelingen, som tiltræder medio august.

Den hidtidige kommunikationschef hos Salling Group, Kasper Reggelsen, skifter per 16. august detailhandelsbranchen ud med modebranchen. Han er nemlig netop blevet udpeget som ny kommunikationschef for den samlede, globale kommunikation hos tøjgiganten Bestseller.

Valget er faldet på Kasper Reggelsen efter en grundig ansættelsesproces, og særligt hans stærke kommunikationsbaggrund og forståelse for mangeartede opgaver har været afgørende i processen, fortæller adm. direktør og ejer i Bestseller, Anders Holch Povlsen, i en pressemeddelelse.

“Som en af landets største familieejede virksomheder har vi en vigtig opgave i at synliggøre det ansvar, vi tager, vores rolle i samfundet og de værdier, vi hver eneste dag driver virksomhed efter. Med sin erfaring, kompetencer og ikke mindst menneskelige egenskaber, vi har været meget opmærksomme på, er jeg sikker på, at Kasper er den helt rigtige til at lede den indsats. Jeg er begejstret for, at han nu bliver en del af vores virksomhed, og mine kolleger og jeg glæder os til samarbejdet med Kasper,” lyder det fra Anders Holch Povlsen, som Kasper Reggelsen fremadrettet vil referere til.

Kasper Reggelsen har siden 2016 været ansat i Salling Group – først som pressechef og siden som koncernens kommunikationschef. Også han glæder sig til sin nye hverdag i Bestseller:

“Bestseller har som en velfunderet, dansk familievirksomhed nogle helt særlige forudsætninger for at gøre en forskel for det samfund, virksomheden er en del af. Både herhjemme og globalt. Og at bidrage til det er noget, jeg ser utrolig meget frem til.”

Kasper Reggelsen overtager titlen som kommunikationschef efter Morten Norlyk, Bestsellers Sustainability Communication Manager, som har varetaget funktionen på interim basis siden maj 2020.

Foto: Kasper Reggelsen

Foto: Bestseller