Få et smugkig: Streetwear-brand åbner dørene til nyt B2B-showroom

I samarbejde med designstudioet Aspekt Office har brandet indrettet er nyt B2B-showroom centralt i København. Desuden er brandets regnskab netop offentliggjort, og for første gang lander virksomheden et millionresultat. 

Trods coronakrisen er der ikke just modvind at spore hos det danske streetwear-brand BLS Hafnia. Tværtimod.

2020-regnskabet for virksomheden Ciblé ApS, der ejer BLS Hafnia, og som Besnik Miftari står bag, har vækstet massivt i løbet af året: Bruttofortjenesten lander på 4,3 mio. kroner i 2020 mod 803,9 t. kroner i 2019, og årets resultat lander på 2,5 mio. kroner i 2020 mod 205,8 t. kroner sidste år.

Allerede i efteråret 2020 tog BLS Hafnia et skridt mod yderligere vækst ved at ansætte Jakob Halberg Kruse som virksomhedens nye adm. direktør. Indtil da havde Besnik Miftari selv siddet på posten. Han besidder nu stillingen som virksomhedens kreative direktør.

Nu er der noget, der tyder på, at BLS Hafnia ruster sig til yderligere vækst. Brandet har finpudset rammerne for sine nuværende – og eventuelt nye – B2B-kunder, der fremadrettet kan se kommende kollektioner i det nye showroom på Bredgade 36 i København.

Showroomet er skabt i samarbejde med det københavnerbaserede designstudio Aspekt Office. Stilen er simpel og futuristisk, og farven grå er dominerende hele vejen rundt. Som kontrast til det simple, grå look lyser blå, skinnende podier rummet op.

“Jeg er glad for nu at have en ordentlig plads til mine møder, men også et showroom til mine kollektioner. Hans og Terkel (stifterne af Aspekt Office, red.) har haft en stor forståelse for, hvad jeg gerne ville have i et showroom: Det er råt, simpelt og indeholder kun det mest nødvendige. Det hænger godt sammen med, hvad BLS er,” siger stifter af modebrandet Besnik Miftari i en pressemeddelelse.

 

 

Foto: Rasmus Dengsø, Aspekt Office for BLS Hafnia