H&M Group-brand præsenterer ny produktlinje

Mærket er kendt for sit minimalistiske og stringente dna. Nu lanceres en active wear-linje til produktsortimentet. 

Athleisure. Activewear. Loungewear. Sportstøj. Modens store trend har mange navne.

De sportslige og funktionelle referencer har længe været en del af moden, og i løbet af de seneste år er det blevet mere og mere normalt at kombinere et par sports tights med en pæn skjorte eller et sweatsuit med et par høje stiletter.

Mange brands har for længst grebet trenden, og nu går H&M Group-brandet Cos også ind i sportsverdenen. Modebrandet lancerer nemlig en activewear-linje i sit produktsortiment. Det oplyser Cos i en pressemeddelelse.

Sportskollektionen er designet i genvundne materialer og bliver produceret til både mænd og kvinder, hvor der er fokus på ergonomisk beklædning, vandafvisende overflader, åndbare materialer, refleksive striber og fleksible lynlåse for et aktivt og bevægeligt fit.

Kollektionen vil løbende være eksklusivt tilgængelig online på cosstores.com.

Det er ikke den første nyhed, som Cos præsenterer. Inden for den seneste tid er der nemlig sket en del nyt hos H&M Group-brandet.

Sidste år lancerede modebrandet eksempelvis en ny cirkulær kollektion, og senest har Cos præsenteret en ny salgsplatform, hvor kunder kan sælge brugt tøj videre for at give det nyt liv.

Foto: Cos
Foto: Cos
Foto: Cos

Foto: Cos