Løvens Hule: Dansk sportsbrand får to investorer med ombord

Sportsbrandet blev lanceret tilbage i 2018 og har netop fået en investering på 600.000 kroner fra to investorer i DR-programmet Løvens Hule.

Da DR-programmet Løvens Hule i går rullede over de danske tv-skærme, lavede sportsbrandet Eyda sit pitch foran investorerne.

Alle fem investorer var interesserede i at skyde kapital ind i sportsbrandet, men stifterne Mette Lyngholm og Casper Jeppesen valgte at gå med Mia Wagner og Jesper Buch.

De to Løver købte hver 10 procent af virksomheden for 300.000 kroner, og Jesper Buch mener, at sportsbrandet har stort potentiale – både i Danmark og udlandet.

“Eyda kan allerede nu vise meget fine tal, og jeg er ikke et sekund i tvivl om, at de tal kan blive enorme, også inden for kort tid. Vi har et godt produkt og en stærk strategi og vision, og så kan det altså stadig godt lade sig gøre at blive store inden for online tøjsalg i både Danmark, men også internationalt,” siger han til Finans.

Ifølge mediet har Eyda siden sommer ansat fem nye medarbejdere og forventer i 2021 at kunne levere en tocifret millionomsætning.

Foto: Eyda