Det har taget fart for A-View efter brandets medvirken i tv-programmet Løvens Hule. Der er skruet op for ambitionerne, og målet er at nå en omsætning på 30 mio. kroner i 2022.
For et år siden, den 25. februar 2021, blev A-View og iværksætteren Jakob Bording Andersen kastet for løverne i tv-programmet Løvens Hule og gik hjem med en millioninvestering, et løfte om hjælp til online salg og marketing samt en ny partner i serieiværksætteren Jan Dal Lehrmann.
Efter brandets medvirken i tv-programmet tog det fart, og på én weekend omsatte A-View for lige så meget, som hele året før. Siden deltagelsen i Løvens Hule er brandet dermed gået fra at være rimelig ukendt til i dag at være et brand, som de fleste unge kvinder kender til.
Den stigende interesse ses også i form af nye forhandlere i Danmark, Norge, Tyskland og Holland, hvor brandets livlige design skaber opmærksomhed og vækst. Det skriver A-View i en pressemeddelelse.
Stigning i omsætning
På rejsen efter Løvens Hule har Jan Dal Lehrmann hjulpet med strategien for virksomheden – specielt inden for digital marketing og e-commerce. Målet var at forbedre A-Views onlineshop og øge kendskabsgraden hos kunderne via sociale medier. Samlet set har den fokuserede indsats sikret A-View en omsætningsstigning på 30 procent i 2021.
”Det har været en fest at samarbejde med A-View om deres online- og SoMe-strategi. Vi startede som små online, men vores digitale synlighed har udviklet sig med lynets hast, ligesom vores online omsætning er gange 10 i forhold til året før,” fortæller Jan Dal Lehrmann.
På grund af den øgede efterspørgsel på brandet har A-View oprustet på medarbejderfronten og udvidet fra fire til syv medarbejdere med forstærkning til marketing, kundeservice og salg i udlandet.
Flere internationale forhandlere
I 2022 har A-view sat barren endnu højere. Målet er at øge omsætningen med yderligere 25 procent og brede sig endnu mere ud internationalt. Noget som brandet allerede er godt i gang med. A-View er for nyligt blevet en del af to online giganter Boozt.com og About You.
”Vores mål er at nå en omsætning på 30 millioner kroner og udvide med to-tre udenlandske agenturer, så vi kan spille med de store europæiske online webshops,” lyder det fra Jakob Bording Andersen.
Foto: A-View