Podcastmedie, modebrand og onlinegigant samarbejder om modekollektion

Kollektionen er en hyldest til moderskabet og består af 22 styles til kvinder og børn. 

Podcastmediet To the Moon, Honey, modebrandet Mads Nørgaard – Copenhagen og onlinegiganten Zalando har indgået et samarbejde og i fællesskab skabt en kollektion.

Bag To the Moon, Honey står Liv Winther og Bea Fagerholt. Inspirationen til kollektionen kommer fra de mange snakke, som stifterne har taget med mødre i forbindelse med en podcast. De fortæller:

“Vi har interviewet mange kvinder til To the Moon, Honey, og vi har blandt andet talt med dem om stil og go-to-styles som gravide og småbørnsmødre. Det har været en øjenåbner for os, at de gravide kvinder troede, de ville vælge den store oversize skjorte, men er endt med at gå i almindeligt tøj med plads til maven og endda stramme kjoler og bluser. Vi har skabt en kollektion, som alle kvinder kan bruge, og som er både stilfuld og komfortabel. Kollektionernes farver er camel, blå, hvid og sort – og så kan børnenes styles bruges af både drenge og piger.”

Kollektionen er blandt andet designet i de ikoniske jersey-striber fra Mads Nørgaard – Copenhagen, og modebrandet er meget glade for samarbejdet:

“Mads Nørgaard – Copenhagen er på mange måder en familievirksomhed med respekt for generationer. Det ligger i tråd med vores værdier at skabe en kollektion, der med klassiske og tidløse items kan bruges på tværs af generationer. Bæredygtighed er desuden et vigtigt fokus hos Mads Nørgaard – Copenhagen, og kollektionen er selvfølgelig produceret i bæredygtige materialer, hvilket også er fint i tråd med To The Moon, Honeys univers og Zalandos stærke bæredygtighedsstrategi.”

Om samarbejdet og den nye kollektion siger David Hejgaard, Head of Nordics hos Zalando:

“Vi er ekstremt glade for vores samarbejde med To The Moon, Honey, som vi har været partner med siden lanceringen, og vi har fulgt deres udvikling tæt. Det føltes derfor naturligt at tage samarbejdet et skridt videre i form af denne kollektion. Mads Nørgaard var ligeledes en oplagt partner, da de er elsket af vores kunder, og deres ikoniske styles har været elsket af danskere gennem generationer. Som platform er vores styrke at forene brands og partnere og tilbyde vores kunder unikke og eksklusive kollektioner.”

Kollektionen består af 22 styles til både kvinder og børn i alderen 2-16 år. Den blev lanceret den 16. november 2020 og forhandles kun hos Zalando.

Foto: Zalando