Reportage CIFF Showrooms: JBR Agencies føjer anerkendt skobrand til porteføljen

Det summer af liv og travlhed i CIFF Showrooms i disse dage, hvor modeugen løber af stablen. Blandt udstillerne i de faste showroms i Bella Center finder man JBR Agencies, som har udvidet brandporteføljen.   

I et af de større showrooms i Bella Center finder man danske JBR Agencies, som blandt andet præsenterer mærkerne Alberto, Milestone, Lloyd, Desoto og Pure. Ifølge manden bag, Jan B. Rasmussen, har det været nogle gode messedage.

”Især onsdag og torsdag har vi haft rigtig travlt i vores showroom, hvor vi har haft aftaler med mange af vores faste kunder, men derudover har vi også fået kontakt med nye kunder,” fortæller Jan B. Rasmussen til TØJ og tilføjer, at han synes, at der generelt har været flere folk på messen denne gang.

Porteføljen udvides med skobrand
Pr. 1. april 2018 valgte det tyske skobrand Lloyd at opsige sin agentaftale med ATC Footwear efter 60 års samarbejde. Til TØJ fortæller Jan B. Rasmussen, at JBR Agencies overtager forhandlingen af Lloyd til tøjbutikkerne, mens det tyske skobrand selv varetager skobutikkerne.

”Vi har i mange år haft bælterne fra Lloyd i vores portefølje, så vi er rigtig glade for, at vi nu også kan føje skoene til. Det betyder, at vi fra næste messe kommer til at have et hjørne i vores showroom med herresko fra Lloyd, hvilket vi ser frem til,” udtaler Jan B. Rasmussen.

Foto: JBR Agencies