Personprofil

Børnetøjsbrand fortsætter med at levere millionoverskud
Børnetøjsbrandet afleverer endnu et regnskab i millionklassen. Virksomheden har fuld fokus på ansvarlig produktion af kvalitetsbørnetøj og relationen til både kunder og leverandører. "Nu skal vi finde os til rette i vores vækst," fortæller grundlægger og kreativ direktør i et interview med TØJ.

Årsresultat er næsten fordoblet hos børnetøjsbrand
Børnetøjsbrandet, som har været en stærk aktør i branchen i mange år, viser vækst over hele linjen i årsregnskabet.

Tre regnskaber fra påskeferien
Mens mange har holdt påskeferie, er flere regnskaber fra modebranchens virksomheder blevet offentliggjort. Læs her om tre modevirksomheder, der trods coronakrisen er vækstet i 2020.

Marmar Copenhagen: ”Design, kvalitet og integritet – det er det allervigtigste”
TØJ har talt med grundlægger og Head of Design hos Marmar Copenhagen, Marlene Anine Holmboe, om, hvordan hun har fået ensfarvede bodystockings og leopard-leggings med 80’er rock’n’roll associationer til at finde vej ind i børnenes garderober.