[thb_gap height="10"][thb_gap height="40"] [thb_gap height="40"]
Detailhandlen med mode var allerede hårdt ramt før krisen

Deloittes Modeanalyse 2020 viser, at detailhandlens indtægter allerede inden Covid-19 var nedadgående. ”Efter Covid-19 får vi forventeligt et endnu voldsommere fald og øget pres, og vi må forvente at se flere dreje nøglen om,” lyder det fra Morten Gade Steinmetz, brancheleder for mode- og tekstilindustrien i Deloitte.


Munthe: Derfor laver vi digitalt show under modeugen

”The more the merrier. Vi tænker alt digitalt.” Sådan lyder det fra PR & Marketing Manager hos Munthe, Pia Mia Fellah, som fortæller om Munthes overvejelser i forbindelse med brandets digitale show under modeugen og generelle digitale tilstedeværelse.  



Gestuz: Derfor laver vi digitalt show under modeugen

'The Journey' er navnet på Gestuz’ digitale præsentation af SS 21-kollektion. ”Vores tanker er gået meget på, hvordan vi får skabt interessant content til et publikum, der vil opleve vores univers via en skærm,” fortæller Sanne Sehested, kreativ direktør hos Gestuz, om valget om at lave digitalt show under modeugen.




Privacy Preference Center