Personprofil

Nordsjællandsk smykkebrand leverer forbedring i årsresultat
Den kendte smykkevirksomhed har forbedret deres årsresultat, der dog stadig viser røde tal. Smykkebrandet vækster på omsætning og forbedrer egenkapitalen markant.

TØJ nr. 2 er udkommet
Et stort tema om produktion i Europa, fokus på børn samt vigtige trends til AW 22/23. Det og meget mere kan du læse om i årets anden udgave af branchebladet TØJ – Fashion & Business Trends.

Julie Sandlau: ”Vi er kun lige gået i gang”
Dennis og Julie Sandlau, der sammen driver smykkebrandet Julie Sandlau og en fabrik i Vietnam, har nået meget de sidste 20 år, der har budt på lidt af hvert. Alligevel føler parret, at de kun lige er gået i gang, og planerne for de næste år er derfor mange.

Anders Holch Povlsen sælger smykkefirma tilbage til ejerne
I 2017 købte Bestseller-ejeren 50 procent af smykkevirksomheden, der på det tidspunkt havde underskud og en egenkapital, der var hårdt ramt. Nu har ejerne af virksomheden købt selskabet tilbage.