Personprofil
Tilfredshed med 2022-resultat hos dansk taskebrand
Den familieejede taske- og accessoriesvirksomhed leverer endnu et millionresultat i deres nye regnskab. "Vi er tilfredse med resultatet for 2022 - ikke mindst set i lyset af dønninger skabt af pandemien," lyder det fra direktøren, der investerer i marketing og fornyet design.
TØJ nr. 3 og Fashion Week Edition er udkommet
Årets trejde udgave af TØJ - Fashion Business Trends er netop udkommet, og som altid supplerer vi den trykte udgave af bladet med en særskilt Fashion Week Edition, som stiller skarpt på modeugen i København.
Jubilæumsportræt: Adax - Alle har været med til at skabe succesen
For 40 år siden satte en arbejdsløs gymnasielærer sig ned og gentænkte sine fremtidsmuligheder. Fra den lille lejlighed på Østerbro gik Eugen Silfens tanker i retning af at blive designer – men designer af hvad?
Årets tredje udgave af TØJ er på vej
Snart udkommer årets tredje udgave af TØJ, der blandt andet fokuserer på opkøb i branchen og nye shoppingvaner og nye kunderejser.