Manden bag dagligvarekæden Menus strategi og nuværende dirketør for Københavns Zoo, Jørgen Nielsen, tror på, at viljen til eksekvering er noget af det vigtigste for at lykkes med sin virksomhedsstrategi.
Gennem de sidste 20 år har Jørgen Nielsen stået bag strategiprocesser og turnarounds i nogle af Danmarks stærkeste virksomheder.
Han er blandt andet manden bag dagligvarekæden Menus benhårde strategieksekvering, og har i sit nye job som direktør for Københavns Zoo sat sig for at revolutionere den zoologiske have.
Med sin erfaring har Jørgen Nielsen bud på, hvordan man som virksomhed besvarer spørgsmål som:
- Hvor skal væksten komme fra?
- Hvordan sikrer jeg, at min strategi og forretningsplan holder?
- Hvordan får jeg sammen med medarbejderne planen eksekveret?
- Hvordan sikrer jeg, at medarbejderne er topmotiverede og engagerede år efter år?
Ifølge Jørgen Nielsen er hemmeligheden til at skabe dramatiske vækstforbedringer blandt andet gemt i et stort fokus på individet, skabelsen af begejstring, holdånd, eksekveringsvilje og det allervigtigste: Slå hverdagens autopilot fra!
Mød Jørgen Nielsen til pej gruppens Strategikonference den 6. marts 2018, og få svar på ovenstående spørgsmål fra en mand der ikke er bange for at have store armbevægelser.
På Strategikonferencen kan du møde et hav af indlægsholdere, der alle har et relevant perspektiv og/eller personlig erfaring med strategi og navigation i en omskiftelig og krævende fremtid.
Læs mere om Strategikonferencen her.