Vi er omringet af trends. Om vi er opmærksomme på det eller ej, dikterer trends de produkter, vi ønsker, og de tjenester, vi efterspørger. Men hvordan forudsiger man en trend, og hvordan kommer din virksomhed på forkant? Få fingre i den nye eksklusive trendrapport fra WGSN ganske gratis. 

Vi kender de trends, der definerer vores daglige liv. Men det vi ofte undlader at lægge mærke til er sammenkoblingerne. Et øget fokus på integrerede samarbejdsområder i erhvervslivet opstod i kølvandet på nye behov, hvor kreativitet har prestige, og en sund juice i hånden blev et statussymbol i en verden, hvor wellness pludselig bærer mere social gennemslagskraft end rigdom.

…Så hvordan forudsiger man en trend? Det er dels kunst, dels videnskab, dels matematik og dels magi. I løbet af de sidste 18 år har verdens førerende online trendbureau, WGSN, forudset makrotrends med fokus på at tilpasse dem forbrugerne.

Rapporten ‘Anatomy of a Trend’ undersøger, hvordan WGSN laver prognoser og forudsiger trends. Endvidere stiller rapporten skarpt på to af de største bevægelser i vor tid – Artisan og Wellness – for at illustrere, hvilke signaler virksomheder i dag skal se imod for at være på forkant.

Er du og din virksomhed med på tidens trends?

Få adgang til rapporten ‘Anatomy of a Trend’ her.