Modevirksomheden Bestseller introducerer The Founded – en ny multibrand-platform, der skal erstatte Bestseller.com og overtage virksomhedens fremtidige onlinesalg.
Den danske modegigant Bestseller har i samarbejde med det britiskbaserede webdesign-team Braveheart lanceret en digital platform med et nyt navn, der fremadrettet skal stå i spidsen for Bestsellers fremtidige onlinesalg.
”Der er mange fordele ved at have stærke partnerskaber med både etablerede og nye onlinepartnere, og vi har derfor besluttet, at vores onlinebutik Bestseller.com skal erstattes og give plads til et nyt og spændende setup med navnet The Founded.com. Vi er begejstrede for samarbejdet, og vi er overbeviste om, at vores nuværende Bestseller.com-kunder vil kunne lide det, de ser,” udtaler Bestseller-ejer og adm. direktør, Anders Holch Povlsen, om den nye webshop.
Alle nuværende Bestseller.com-kunder, der leder efter virksomhedens produkter online, omdirigeres automatisk fra Bestseller.com til Thefounded.com. De nye platforme træder i kraft fra den 25. januar 2021.
En ny og engagerende corporate-side
En ny corporate hjemmeside for Bestseller er på trapperne. Interim Communication Manager hos Bestseller Morten Norlyk forklarer, at Bestseller både har store ambitioner på vegne af Thefounded.com, men også for Bestseller.com.
“Vi vil engagere vores publikum endnu mere og fortælle fængslende historier om vores virksomhed, om vores stadigt stigende arbejde med bæredygtighed, om vores mange nye digitale projekter og – naturligvis – også om de forskellige karrieremuligheder, som vi tilbyder, både i Danmark og i udlandet,” udtaler han om den kommende corporate hjemmeside.
Med tiden vil den nye corporate hjemmeside overtage domænet bestseller.com og erstatte den nuværende about.bestseller.com.
Foto: Bestseller