Læs blandt andet om den danske modeeksport, emballage og fremtidens materialer, og bliv klogere på trends for sæsonen AW 20/21.

Det er blevet tid til årets første udgivelse af TØJ – Fashion & Business Trends, der i denne udgave blandt andet sætter fokus på nogle af de brands, der tager aktiv del i den bæredygtige omstillingsproces og de materialer, der kan vise sig at være fremtiden.

Dyk ned i vores store eksporttema, der tager temperaturen på den danske modeeksport, og læs interviews med brands som Lollys Laundry og NN07 om deres eksporteventyr.

Bliv også klædt på til AW 20/21 med en trendartikel fyldt med billeder og beskrivelser af sæsonens stærkeste tendenser, eller læn dig tilbage med portrætter af fremtrædende brancheprofiler, herunder den danske modeskaber Stine Goya og modebrandet Gai+Lisva.

Med den nye udgivelse af TØJ – Fashion & Business Trends følger også den gratis messeudgivelse TØJ – Fashion Week Edition AW 20/21, der kan findes på de københavnske modemesser i januar 2020. Du kan også læse bladet gratis online her.

Bliv heri klar til modeugen med messeoptakter, showkalender og en oversigt over udvalgte showrooms. Du kan også dykke ned i vores trend- og farveguide AW 20/21 og læse interviews og portrætter af brands som Les Deux, Hvisk, Bosswik og A Monday in Copenhagen med flere.

Alle abonnenter har modtaget den nye udgave af bladet med posten.

Som abonnent kan du læse TØJ – Fashion & Business Trends nr. 1 2020 online her.

Er du ikke abonnent? Læs mere om et abonnement på TØJ – Fashion & Business Trends her.