Nu er 2019s første udgave af TØJ – Fashion & Business Trends endelig udkommet. Du kan læse spændende baggrundsartikler, inspirerende modeportrætter og blive klogere på AW 19/20-trends.

Årets første udgave af Branchebladet TØJ – Fashion & Business Trends går bag om de to danske modebrands Munthe og Echte, og bringer spændende baggrundsartikler med fokus på den efterhånden vedholdende debat om pels, vigtigheden af influencer marketing og nemme it-løsninger til modebranchen.

Vi stiller skarpt på nutidens og fremtidens messer ud fra en stor spørgeskemaundersøgelse, og bringer en række brancheaktørers holdninger hertil.

Du bliver også blive klædt godt på til sæsonen AW 19/20 med en spændende trendartikel – fyldt med inspirerende trendbilleder og krydret med konkrete kollektionsbilleder.

To af modebranchens stærke profiler, Trine Wackerhausen og Oliver Grundahl, kommer i to spændende artikler med deres bud på både egen og branchens fremtid.

Med denne udgave af branchebladet TØJ – Fashion & Business Trends er der også udkommet to tillægsblade, der har fokus på den københavnske modeuge – målrettet henholdsvis Men/Women og Kids/Youth. Du kan læse de to tillægsblade gratis her: Men/Women og Kids/Youth.


Branchebladet er sendt fysisk til alle abonnenter, som også kan læse bladet online i e-pages.

Er du ikke abonnent? Læs mere om et abonnement på branchebladet TØJ – Fashion & Business Trends her.