Årets sidste udgave af TØJ er netop udkommet. Her zoomer vi ind på, at der er gået sport i moden og har interviews med bl.a. H2OFagerholt. Vi sætter også spot på influencermarketing, som er det nye mainstream i modebranchen. Glæd dig også til at dykke ned i TØJs Top 150-brancheanalyse.

I denne uge af TØJ kombinerer vi en dybdegående analyse med nyskabende perspektiver for at give et billede af modebranchens udvikling.


Det bugner med inspirerende læsestof i TØJs nr. 4 2023, hvor du kan glæde dig til at læse følgende artikler:

Der er gået sport i moden
Coronapandemien giver athleisurewear en ny og langvarig position i modeverdenen.

H2OFagerholt: ”Global vækst er mulig i et presset marked”
H2OFagerholt er etableret på det danske marked. Nu er kodeordet global ekspansion. Hvordan lykkes man med det? Svaret har CEO Michael Lillelund.

Rethinkit Studios: ”Vi vil tage atheleisurewear til nye højder”
Ejerkredsen af Rethinkit Studios udspringer fra det veletablerede børnetøjsbrand Wheat, men virksomheden er en klassisk startup, der skal starte forfra med et nyt brand.

4 key trends – SS 24
pej gruppens trendafdeling stiller skarpt på fire essentielle nøglefarver, teksturer, materialer og former for sæsonen forår/sommer 2024.

Influencermarketing er det nye mainstream
Influencermarketing er et vigtigt aspekt i det moderne markedsføringslandskab, som i dag både er professionaliseret og omkostningstungt.

Vero Moda tiltrækker en ny generation via mikroinfluencere
Hos Vero Moda har de i to år haft et internt influencerteam, hvor de laver samarbejdsaftaler med op til 150-200 influencere om måneden.

Msch Copenhagen: ”Vi satser stort i et udfordrende marked”
Msch Copenhagen har netop præsenteret en ny kollektion med model Cecilie Haugaard, der er fotograferet af Helena Christensen.

TikTok: Modevirksomheders vej til autenticitet
TikTok har på rekordfart forvandlet sig til en vigtig markedsføringskanal for modevirksomheder. Få gode råd til at komme i gang.

Derfor er JJXX på TikTok
Bestseller-brandet giver et indblik i deres veldrevne maskinrum for TikTok.

Top 150 i modebranchen
Endnu engang kaster TØJ lys over modebranchens regnskaber med en dybdegående analyse af regnskabs­tallene fra 2022 og 2022/23.

Liveshopping – hvordan får DU succes?
Èt ud af fem brands i Europa arbejder med livesalg som en del af deres marketingstrategi. Men hvad skal der til for at få succes?

Liveshopping hos Eyda
Liveshopping hos sportsvirksom­heden bidrager både med en stigning i omsætning og styrker synergien mellem brandet og kunderne.

LÆS TØJ 4 ONLINE HER

Forsidefoto: H2OFagerholt