Snart udkommer årets tredje udgave af TØJ, der blandt andet fokuserer på opkøb i branchen og nye shoppingvaner og nye kunderejser.
”Det eneste konstante er forandring,” fastslog den græske filosof Heraklit, og det gælder også i modebranchen. Vi står forsat i en foranderlig tid, og forandringerne vælter stadig ind over os. Intet bliver som før, alt bliver anderledes – og det kræver en stor portion stamina kombineret med hurtige beslutninger at stå imod både nu og i fremtiden. Man kunne blive fristet til at tage en uddannelse i forandringsledelse, men man kunne også bare lære af livets skole – træf en beslutning, før den ud i livet, og træf en ny…
Forandringer i detailhandel og nethandel kan vi ikke komme udenom. Derfor har vi i denne udgave et tema med fokus på nye shoppingvaner og nye kunderejser, den ekstraordinære shoppingoplevelse samt interviews med flere retailere, der er både offline og online.
Flere aktører har kunnet fejre jubilæum i år, blandt andet Rains og Adax, hvorfor vi fejrer deres runde år med store portrætter. Et andet relevant emne er opkøb i branchen, hvorfor vi bringer både en baggrundsartikel samt interviews med DK Company og JBS, der har brugt det store kreditkort i opkøbet af andre modebrands.
Trends, inspiration og kreativitet er også i fokus i form af en introduktion til sæsonen SS 23 sammen med en opfordring til at skrue op for kreativiteten inklusive helt konkrete øvelser – god fornøjelse med det.
TØJ nr. 3 2022 udkommer den 27. juli 2022.
Udgivelsen udkommer sammen med den store Fashion Week Edition SS 23.
Er du abonnent på TØJ – Fashion & Business Trends, lander bladet i din postkasse inden længe.
Ikke abonnent? Læs mere om abonnementet her.