Det nye TØJ – Fashion & Business Trends er udkommet

Nu er ventetiden forbi, og du kan nu læse en masse brancherelevant læsestof i den nye udgave af branchebladet TØJ – Fashion & Business Trends. Læs blandt andet et stort tema om smykker, kom tæt modeprofilerne Kim Hyldahl og Julie Fagerholt og tag med en tur tilbage i tiden, dengang der gik mode i tøjet. 

Den nye forårsudgave af branchebladet TØJ – Fashion & Business Trends nr. 2 2019 er netop udkommet. Den nye udgave er en kombination af branchenyheder, virksomhedsportrætter, modeprofiler, relevante trends og ny viden. Den perfekte kombination, når du ønsker at holde dig opdateret om modebranchen samt udvikle dig selv og din organisation.

I den nye udgave kan du læse et stort tema om smykker, hvor du får en status på smykkebranchen anno 2019 og kommer tættere på de to smykkebrands Julie Sandlau og Maanesten.

Du kan også lære danske Envii og svenske Tretorn bedre at kende, og læse mere om de to DK Company-brands, Inwear og Fransa, som begge kan fejre 50-års jubilæum i år.

Mød også de to modeprofiler Kim Hyldahl og Julie Fagerholt, få et indblik i otte fremtrædende megatrends og kom med en tur tilbage i tiden, dengang da der gik mode i tøjet.


Alle abonnenter har modtaget bladet med posten.

Som abonnent kan du fra den 21. maj 2019 læse t TØJ – Fashion & Business Trends nr. 2 2019 online her.

Er du ikke abonnent? Læs mere om et abonnement på TØJ – Fashion & Business Trends her.