Ventetiden er forbi. Årets anden udgave af TØJ – Fashion & Business Trends er netop kommet fra trykken.

Det seneste år har føltes som en konstant venteposition. Men nu spredes optimismen.

På redaktionen glæder vi os over, at der trods mærkelige tider stadig har været interesse for viden om, hvad der sker i modebranchen, og hvad fremtiden kommer til at byde på. Vi håber, at interessen for at blive klogere fortsat vil være her i takt med, at verden igen bliver mere, som vi kender den, fra inden krisen ramte.

Fordyb dig i emner som ‘en grønnere modebranche’ og ‘digital omstilling’ med den nyeste udgave af TØJ – Fashion & Business Trends, som netop er udkommet.

Hvor langt er der fra holdning til handling, når vi snakker bæredygtighed? Hvordan handler danskerne mode på nettet? Og hvilke fem digitale forbrugertrends vil få stor indflydelse på udviklingen i forbruget i 2021? Læs om det og meget andet i det nye brancheblad.

Udover branchebladet modtager alle abonnenter på TØJ – Fashion & Business Trends også to årlige udgaver af magasinet Retail Mag.

Du kan her læse mere om et abonnement på TØJ – Fashion & Business Trends her.