Læs blandt andet portrætter af Stella Nova og Shaping New Tomorrow, samt hvordan coronakrisen påvirker modebranchen ifølge Dansk Erhverv, Wear, Dansk Mode & Textil og Dansk Detail.
Pandemitider kræver nytænkning. Det har holdet bag TØJ – Fashion & Business Trends erfaret de seneste måneder, og derfor er den nyeste udgivelse af branchebladet TØJ – Fashion & Business Trends nr. 2 2020 også i et andet format end normalt.
”TØJ er et branchemedie, der spiller tæt sammen med branchens events, og derfor påvirkes vi selvfølgelig også af udskydelser af disse. Vi har et tæt samarbejde med branchens aktører omkring annoncering – og når budgetterne skæres til, så påvirkes vi også,” fortæller Louise Byg Kongsholm, chefredaktør på TØJ – Fashion & Business Trends, og fortsætter:
”Derfor har vi været tvunget til at tænke alternativt, og det gør vi også med denne udgave af TØJ, der således udkommer digitalt – med samme kvalitetsindhold, men i et andet format.”
Læs den nye, digitale udgave her
– ganske gratis til gavn for hele branchen
Det kan du læse om i TØJ – Fashion & Business Trends nr. 2 2020:
-
KORT & GODT
Korte nyheder om stort og småt i modebranchen
-
INTERVIEW MED LENE TANGGAARD
Designskolen Koldings nye rektor
-
TOP 10
Oversigt over hvordan det står til i modebranchen
-
BRANCHENS AKTØRER OM COVID-19
Dansk Erhverv, Wear, Dansk Mode & Textil og Dansk Detail + H&M, Dea Kudibal og Kyoto
-
SMYKKETEMA
Bjørg Jewellery, Lea Høyer og fem markante smykketrends
-
PORTRÆTTER
Stella Nova og Shaping New Tomorrow
-
TEMA OM BÆREDYGTIGHED
Laøhlé og Elsk
-
BAGGRUND
Scan Global Logistics og ‘Fra vugge til krukke – livsfaser og forbrug’
-
INSPIRATION
‘The economy of hope’ af trendguru Lidewij Edelkoort