Årets sidste udgave af TØJ – Fashion & Business Trends er endelig udkommet. Dyk ned i den store regnskabsanalyse, eller læs temaet om bæredygtighed i modebranchen.
Nu skulle alle abonnenter gerne have modtaget årets sidste udgave af branchebladet TØJ – Fashion & Business Trends.
Som altid bringer vi den store regnskabsanalyse for branchen, hvor vi tager en status på, hvordan det gik modebranchen i regnskabsåret 2019 og 2019/20.
Denne gang bringer vi også virksomhedsportrætter af børnetøjsvirksomheden The New, der efter flere opkøb nu vil lægge fokus andre steder i virksomheden, og onlineshoppen Lykke by Lykke, der især har succes gennem sin tilstedeværelse på Instagram.
Vi stiller også spørgsmålstegn ved, om modebranchen i grunden kan blive bæredygtig, taler med tænketanken Tekstilrevolutionen om problematikken og spørger forskellige virksomheder i branchen om, hvad bæredygtighed er for dem.
Se, hvad bladet ellers indeholder her.
Er du ikke abonnent, men vil du gerne fremover modtage vores brancheblade med posten? Læs mere om et abonnement her.