Stifter Joachim Latocha stopper som CEO hos skjortebrandet Barons. Den københavnske virksomhed henter ny CEO, der blandt andet har en fortid hos Deloitte og Pandora.

Barons udnævner Henrik Aggerholm som ny CEO med øjeblikkelig virkning. Hans erfaring tæller bl.a. Deloitte Consulting og Pandora, hvor han har opbygget en alsidig baggrund med kompetencer indenfor strategi, eCommerce, indkøb, produktion, logistik og IT. Derudover bringer han  ledelseserfaring fra en række stillinger senest som COO.

Henriks vigtigste opgave bliver at lede og accelerere Barons’ fortsatte vækst og internationale ekspansion. Samtidig indtræder selskabets stifter, Joachim Latocha, i rollen som Brand Director, hvor han vil fokusere på at udvikle og sikre Barons’ brandidentitet.

Joachim Latocha (tv.) stopper som CEO og giver direktørstolen videre til Henrik Aggerholm (th.)

Henrik Aggerholm ser frem til at lede Barons, som han har fulgt tæt siden opstarten i 2016:

“Som kunde siden brandets fødsel, kender jeg Barons særdeles godt og glæder mig til at videreudvikle virksomheden sammen med Joachim og resten af vores dygtige team. Vi skal bygge på vores stærke markedsposition i Danmark samt udnytte brandets potentiale både i Skandinavien og på nye internationale markeder,” siger han og fortsætter:

“Vi står lige nu på et solidt fundament – det skal vi bruge til at skalere virksomheden internationalt og på sigt opnå en position som den ambitiøse mands foretrukne brand på tværs af Europa.”

Foto: PR / Barons