Det danske accessoriesbrand styrker sin kommercielle indsats med en ny salgsdirektør, der skal stå i spidsen for udarbejdelse og eksekvering af firmaets nye strategi.
Accessoriesvirksomheden Decadent Copenhagen styrker organisationen med implementering af en ny kommerciel strategi med fokus på den langsigtede digitale og internationale rejse.
Til at stå i front for det har den kreative direktør og ejer, Karina Mundt Holst, hentet den erfarne profil Lisette Bundgaard Poulsen til stillingen som salgsdirektør. Det oplyser brandet i en pressemeddelelse.
Den nye salgsdirektør kommer til virksomheden med mere end 20 års erfaring i mode- og livsstilsbranchen og har et indgående kendeskab til udvikling og implementering af nye kommercielle strategier gennem sine mange år i branchen. Lisette Bundgaard Poulsen kommer senest fra en stilling som Head of Sales & Marketing hos det danske børnetøjsbrand Soft Gallery, der i juni 2020 blev opkøbt af The New.
Karina Mundt Holst glæder sig over ansættelsen af den nye salgsdirektør og til at udvikle brandet yderligere.
“EFter 15 år på den danske modescene er Decadent Copenhagen klar til en ny langsigtet strategisk udvikling. Decadent Copenhagen har stor international appeal og vi tror på, at vi med Lisette kan få brandet ud til et langt større publikum og samtidig opnå en mere langsigtet og rentabel vækst,” siger hun og fortsætter:
“Vi har altid haft vores kerneværdier og stærke dna i højsædet, og med Lisettes mange års erfaring og stærke kommercielle kompetencer er hendes profil skræddersyet til at hjælpe Decadent Copenhagen ud over landets grænser og få styrket brandets position som leverandør af godt dansk design.”
Også Lisette ser frem til at påbegynde sin nye rejse hos Decadent Copenhagen.
“Decadent Copenhagen er en unik virksomhed, der er klar til en ny rejse. Jeg har en stærk vision om at løfte brandet til et højere internationalt niveau. Dette skal blandt andet ske ved en større analytisk tilgang i dagligdagen og en optimering af forretningsgangene, internt såvel som eksternt. Desuden skal salgsstyrken ekspanderes, og kendskabsgraden stærkt øges, både i ind- og udland. En anden essentiel faktor i dette er at opbygge langsigtede og profitable partnerskaber med vores kunder,” siger Lisette Bundgaard Poulsen og fortsætter:
“Jeg er meget stolt og beæret over at få denne mulighed, og jeg glæder mig til at skabe resultater sammen med Karina og resten af det stærke team hos Decadent Copenhagen.”
Lisette Bundgaard Poulsen tiltræder officielt den nye stilling den 17. august 2020.
Foto: Decadent Copenhagen