Modebrandet Halo har netop annonceret et nyt collab med et legendarisk amerikansk brand. Samarbejdet er en vigtig del af brandets strategi om at blive mere synlig på det internationale marked.

Halo har netop annonceret et nyt collab med det legendariske Jeep® brand, der præsenterer en tøjkollektion og tilhørende accessories. Samarbejdet fejrer friheden og eventyrlysten og har til formål at udforske verden, der strækker sig fra bylivet til det vilde naturlandskab.

”Vi har længe haft en ambition om at lave et samarbejde med Jeep, fordi vi ser mange ligheder og synergier mellem vores brands. Derfor tog vi kontakt til Jeep og deres eksklusive licenspartner, IMG, og de var fra starten tiltrukket af vores værdier og historie. Samtidig udtrykte de stor entuatisme for vores produkter og kvalitet. Vi håber og forventer ikke kun at kunne sælge mange varer, men vi har også en ambition om, at samarbejdet vil være med til at øge Halos brandawareness på den internationale scene,” siger Daniel Struzinski, Halo Country Manager, til TØJ.

Netop det internationale marked er en del af brandets strategi, som det nye collab flugter med:

”Med en tidobling af omsætningen på tre år har Halo allerede bevist sit potentiale i Danmark. Derfor ser vi også store muligheder for at vækste brandet uden for landets grænser, og her er samarbejdet med et ikonisk brand som Jeep en vigtig del af vores strategi om blive mere synlig på det internationale marked. Der er ingen tvivl om, at vi har enormt store ambitioner med Halo, og vi glæder os til udvikle og styrke brandet yderligere i de kommende år med nye markeder og flere spændende samarbejder i pipeline,” fortæller Allan Vad Nielsen, Group CEO hos Hummel.

Foto: Halo