”Vi har været sat på pause. Stoppet, endda. Men nu er vi tilbage – og vi bevæger os fremad,” fortæller den adm. direktør i den danske sportsgigant. Imorgen afvikles Hummels første digitale kollektionsfremvisning.

I april kunne modebrandet Bruuns Bazaar fortælle om et nyt digitalt initiativ – nemlig digitale kollektionsfremvisninger. Initiativet blev indledt i håbet om at bibeholde det tætte samarbejde med forretningspartnerne under coronakrisen.

Nu vælger den danske sportsgigant at hoppe med på vognen. Den 20. maj afvikles virksomhedens første virtuelle salgsmøde, hvor SS21 kollektionen skal fremvises. Det oplyser adm. direktør, Allan Vad Nielsen, i et opslag på LinkedIn.

”Vi har været sat på pause. Stoppet, endda. Men nu er vi tilbage – og vi bevæger os fremad. I disse tider bliver vi inspireret af vores teams og atleter. De udviser stor vilje og fokus gennem disse svære tider. De er klar. De savner deres kampe – og vi savner at se dem spille,” fortæller han og fortsætter:

”Onsdag den 20. maj afvikler vi vores første virtuelle salgsmøde, når vi præsenterer vores SS21 kollektion. Vi tilpasser os, ligesom vores atleter, forandringen, udfordrer konventionerne og introducerer nye spilleplaner.”

I slutningen af marts kunne Hummel ligeledes bryde det coronaprægede nyhedsfeed med den glædelige nyhed, at virksomheden vandt prisen i den årlige ’Sustainable Brand Index 2020’-analyse i kategorien ’Clothes & Fashion – Brands’.

 

Foto: Hummel