NAKED ApS

Log ind og se placeringen på top150
Afkastningsgrad Meget god
Soliditetsgrad Meget god
Likviditetsgrad Meget god
Firmanavn NAKED ApS
Adresse Slagtehusgade 36, 1715 København V
Stiftelsesdato 15-09-2004
Selskabskapital 125.000
Antal ansatte 20-49
Begynd at følge

NAKED ApS

Bliv orienteret når der sker ændringer om NAKED ApS - herunder nye regnskaber, ændringer i ejerkreds, nyheder med mere.



NAKED ApS

EjereNAKED HOLDING ApS (Ejerandel: 100%, Stemmeret: 100%)
Reelle ejereTommas Olsen (Ejerandel: 50%, Stemmeret: 50%)
Stine Lindholm Pedersen (Ejerandel: 50%, Stemmeret: 50%)


Nøglepersoner
Adm. direktørStine Lindholm Pedersen
DirektionStine Lindholm Pedersen

NAKED ApS

    2018 PDF 2017 PDF
Resultatopgørelse
Omsætning--- 
Bruttofortjeneste16.937.945 DKK14.407.480 DKK- 
Afskrivninger440.924 DKK287.726 DKK- 
Driftsresultat7.463.334 DKK7.799.708 DKK- 
Resultat før skat6.966.615 DKK7.590.075 DKK- 
Årets resultat5.466.194 DKK5.869.851 DKK- 
Udbytte0 DKK0 DKK- 
Aktiver
Samlede aktiver23.485.396 DKK17.568.201 DKK- 
Anlægsaktiver1.241.992 DKK1.473.966 DKK- 
Grunde og bygninger--- 
Omsætningsaktiver22.243.404 DKK16.094.235 DKK- 
Varebeholdning12.414.695 DKK10.245.738 DKK- 
Varedebitor1.428.573 DKK973.938 DKK- 
Likvider6.612.812 DKK4.210.871 DKK- 
Passiver
Egenkapital10.696.116 DKK9.229.922 DKK- 
Ansvarlig lånekapital--- 
Hensættelser--- 
Langfristet gæld--- 
Kortfristet gæld12.789.280 DKK8.338.279 DKK- 
Balance23.485.396 DKK17.568.201 DKK- 
Nøgletal
Dækningsgrad--- 
Overskudsgrad0%0%- 
Afkastningsgrad23%33%- 
Likviditetsgrad271%316%- 
Soliditetsgrad46%53%- 
Egenkapitalforrentning0%0%- 
Antal ansatte2413- 

De viste nøgletal er indberettet digitalt til CVR af firmaet, og der kan derfor opstå fejlindberetninger og unøjagtigheder i forhold til firmaets PDF-regnskab.

Søger du/I den helt rette kandidat med interesse og afsæt i modebranchen?

Kontakt support for at høre mere om mulighederne og få jobopslag her og på jobs i modebranchen.

Nyheder

Hvad kan brands lære af influencers?

Brands har i mange år set skævt til influencers og tvivlet på deres effekt, for er de overhovedet pengene værd? Nu er vi nået til et punkt, hvor de fleste er enige om effekten, men ingen taler om, hvorfor influencers ’virker’, og hvad det egentligt er, de kan. Det er en skam, for brands kan faktisk lære en masse af at se nærmere på de såkaldte ‘influencer-skills’.



Mia Dalsgaard: Et clash mellem romantik og streetwear

Der skulle en længere proces med afprøvninger indenfor diverse fag til, før Mia Dalsgaard fandt frem til, at modedesign skulle være hendes fremtid. Nu står hun med sin første kollektion bestående af tre efterspurgte sæt og fremtidsambitioner som selvstændig.


Sneakervirksomhed holder niveauet

Der er ikke sket de store forandringer hos sneakervirksomheden Naked ApS siden sidste års meget positive regnskab.




Nyheder fra
Branchebladet TØJ?


Tilmeld dig den daglige nyhedsmail og få relevante tophistorier fra modebranchen.

Klik på linket i mailen vi har sendt til dig for at færdiggøre tilmeldingen. Bemærk at bekræftelses-mailen kan ligge i din spam-folder.