Bliv godt klædt på til modeugen
Velkommen til denne udgave af TØJ – Fashion & Business Trends, dedikeret til den forestående modeuge.
Denne Fashion Week Edition er endnu engang fyldt med inspiration, indsigter og praktiske guides, der gør dig parat til at navigere gennem modeugens mange facetter.
Gå ikke glip af muligheden for at fordybe dig yderligere – og del gerne med dine kollegaer. Læs magasinet herunder, eller scroll ned og find artiklerne enkeltvis her på siden.
God læselyst!
Notabene er summen af Martin Friis’ opvækst i en skodedikereret familie
Notabene er ét af Danmarks fremmeste skobrands med stolte skotraditioner og en ekstraordinær kundeoplevelse. Martin…
Portræt af APOF – a piece of favorite
Efter 25 år i branchens konstante modehjul er der sat bremseklodser i. Frederikke og Kathrine Hviid har skabt APOF – a…
Pavement: ”Vi kommer med friske øjne på skobranchen”
Langvarige relationer og det gode håndværk er fundamentet hos Pavement. TØJ har talt med CEO Michael Ørum om at være…
Storken flyver ikke så ofte til Danmark længere
Faktisk har storken svært ved at lande i hele Europa, hvor fertilitetsraten er faldet støt gennem de seneste årtier.…
Kundeloyalitet – fra kunder til superfans
Mange virksomheder tror, at de kan sætte lighedstegn mellem kundeloyalitet og kundetilfredshed. De er af den…
Fliink: Ansvarlighed og design hånd i hånd
For to år siden lancerede Mette Egeberg Nielsen og Sussi Lyngholm Heide børnetøjsmærket Fliink. Selvom de to stiftere…
Messeoptakt: Modemessen i Vejle
På søndag åbner dørene til Modemessen i Vejle. I den forbindelse har vi interviewet projektleder, Charlotte Strøm, hos…
Rebranding: Oplagt gamechanger eller unødigt ansigtsløft?
Der er mange grunde til at rebrande en virksomhed – og der er lige så mange grunde til at lade være, men er behovet…
Wood Wood på nye hænder: ”Vi skaber et fundament for vækst”
TØJ har interviewet Morten Dybdahl, brand director for Wood Wood, om processen efter opkøbet: ”Vi er lykkedes godt og…
Er medarbejdere blevet overflødige?
Selvbetjeningsløsninger vokser med stor hastighed, så hvad skal vi egentlig med medarbejdere? Kan vi fase dem ud som…
Bliv klar til Aarhus Fashion Week
I morgen starter Aarhus Fashion Week, der fylder Savvaerket med et bredt udvalg inden for mode, sko og accessories.…
Udstillerportræt: Babyberry
I 2022 grundlagde parret Josefine Andersen og Frederik Schmidt Poulsen den lille, men spirende børnetøjsvirksomhed…
Lollys Laundry: Fra krise til succeshistorie
Kamilla Byriel er stifter og CEO hos Lollys Laundry, der er en succeshistorie på flere parametre på 17. år. Men det…
Stil- og indkøbsguide: Spring / Summer 2025
pej gruppens trendteam har kurateret en stil- og indkøbsguide med udvalgte kollektionsbilleder fra en række danske og…
På show- og eventkalenderen: Yours Truly – Peter Jensen
Designer Peter Jensen vender tilbage til moden med sit nye brand Yours Truly, som han introducerer med show på…
På CIFF: 3 hurtige til 2 indkøbere
Hvad er vigtigt for jer, når I køber ind til butikken? Hvad kan en messe som CIFF bidrage med? Hvad skal der til for,…
Bundgaard: 120 år med kvalitetsbørnesko
Gennem årtier har Bundgaard været en bastion for kvalitet og innovation inden for børnesko og kan i år fejre 120-års…
Skotrends SS 25: Retro løbesko og casual stemning
Skotrenden for SS 25 emmer af sommervibes. Trenden spænder vidt fra retro løbesko til noget, der ligner håndlavet…
Vores medarbejdere skal elske virksomheden, før vores kunder kan komme til det
Hos softwarevirksomheden TRIMIT ønsker man ikke blot at hjælpe virksomheder med at automatisere og optimere deres…
Et samarbejde der stortrives på digitale platforme
Den danske modetøjskoncern DK Company har succes med at udvikle deres salg af 25 tøjbrands på online platforme.…