Efter 25 år i branchens konstante modehjul er der sat bremseklodser i. Frederikke og Kathrine Hviid har skabt APOF – a piece of favorite, der designer tidløse produkter, som erstatter den traditionelle kollektionsopbygning. APOF handler nemlig om at skabe favoritter, som man vil elske at bære f
Så for pokker, denne artikel er låst…
Det bør du dog ikke se som en hindring, men snarere som et incitament til at tegne et abonnement på TØJ. Et abonnement der giver dig fuld adgang til masser af indhold spækket med inspiration, viden og indsigt i modebranchen.
Læs mere om de mange fordele du får som abonnent på TØJ her
Bestil abonnement
Har du allerede et abonnement? Så kan du blot logge ind
Efter 25 år i branchens konstante modehjul er der sat bremseklodser i. Frederikke og Kathrine Hviid har skabt APOF – a piece of favorite, der designer tidløse produkter, som erstatter den traditionelle kollektionsopbygning. APOF handler nemlig om at skabe favoritter, som man vil elske at bære f
Så for pokker, denne artikel er låst…
Det bør du dog ikke se som en hindring, men snarere som et incitament til at tegne et abonnement på TØJ. Et abonnement der giver dig fuld adgang til masser af indhold spækket med inspiration, viden og indsigt i modebranchen.
Læs mere om de mange fordele du får som abonnent på TØJ her
Bestil abonnement



