Abonnement
Kom på forkant med viden om branchen
Få en abonnementsløsning til TØJ – Fashion & Business Trends, der giver mening for dig og din forretning
2.300,-
årligt
Pro abonnement
5 brugeradgange
Fire ugentlige nyhedsmails
Fire årlige trykte brancheblade
Online artikelarkiv
Jobbørs
Nyeste regnskaber
Top 100 rangliste over branchens aktører
Én billet til årligt Kick Off-seminar
7.500,-
årligt
Business abonnement
10 brugeradgange
Fire ugentlige nyhedsmails
Fire årlige trykte brancheblade
Online artikelarkiv
Jobbørs
Nyeste regnskaber
Fuld rangliste over branchens aktører
Live brancheanalyse
Fem billetter til årligt Kick Off-seminar
Prøveperiode
Er du stadig ikke helt sikker?
Prøv et abonnement af i 30 dage – uden binding og helt gratis
Hvorfor abonnere på TØJ?
Nyheder
Få nyheder og inspiration leveret i din indbakke fire gange ugentligt, når TØJ sender nyhedsmailen ud. Som abonnent har du fuld adgang til alle artikler. TØJ giver dig således overblik over og dybere indsigt i branchen.
Del med dine kolleger
Opret et login til flere af dine kollegaer på branchebladettoj.dk, så de også er opdaterede på, hvad der rører sig i branchen.
Årligt seminar
Kom gratis med til pej gruppens årlige Kick Off seminar, som er tre intense timer med fakta, forecasts og forventninger til det nye år for livsstilsbrancherne.
Udgivelsesplan 2024
No. 1 2024
23.01.24
(Fashion Week Edition)
No. 2 2024
16.05.24
No. 3 2024
29.07.24
(Fashion Week Edition)
No. 4 2024
27.11.24
Branchemagasin med dybdegående indsigt
TØJ – Fashion & Business Trends giver dig brancherelevante artikler i de fire årlige brancheblade, som ikke kun berører, men også dykker ned i, hvad der sker i og rundt om modebranchen – og hvorfor. Du får både overblik og indblik, så du altid er orienteret om branchens aktuelle udvikling.


Branchens udvikling i nøgletal – dag for dag, time for time
Som abonnent har du delvist eller fuld adgang til TØJs live brancheanalyse, som blandt andet giver dig et økonomisk overblik over, hvordan virksomheder i branchen klarer sig i forhold til tidligere år, og i forhold til hinanden. Se, hvor din virksomhed placerer sig på ranglisten, og følg med i, hvordan de andre i branchen klarer sig.
Bestil et abonnement
Har du spørgsmål til et abonnement på TØJ – Fashion & Business Trends? Vi sidder klar til at hjælpe dig på support@pejgruppen.dk eller tlf. (+45) 97 11 89 00.
Det siger abonenterne

”Jeg bruger TØJ og deres online update rigtig meget til at give mig de nyeste informationer om, hvad der sker i vores branche. Det giver mig et konkret indblik i, hvordan mine kære kollegaer klarer sig, hvad de laver af spændende ting, og ikke mindst hvad der rører sig i tiden. Og så ser jeg altid frem til at få deres messeudgaver i hånden og læse dem igennem for gode og spændende artikler med nye tiltag hos diverse brands.”– Preben Laust, kreativ direktør hos Second Female

”Hos DK Company bliver branchebladet TØJ – Fashion & Business Trends og nyhedsbrevet primært læst af vores ledere og direktører. Nyhedsbrevet holder os up to date, og giver os et hurtigt overview over nyheder i branchen.”
– Tina S. Krath, PA for CEO Jens Obel, DK Company

”Jeg føler mig opdateret og får løbende nyt fra modebranchen, som jeg er en del af – nyt omkring salg og udvikling med et bredt perspektiv. Der er regnskaber og dybere skriv, som ikke er tilgængelige så mange andre steder – og så er det også vigtigt for mig at læse TØJs bud på nyheder om blandt andet butikslukninger, konkurser, detail og fremtid.”– Helle Bahne, direktør mode hos Bahne (Abonnent)
Ofte stillede spørgsmål
TØJ giver dig viden om brancheprofiler og brands, regnskabsudvikling, trends, retailudvikling, messer og events, kommunikation og marketing og andre aktuelle emner, der rører sig i branchen.
TØJ – Fashion & Business Trends holder dig dagligt opdateret på branchen på branchebladettoj.dk og i nyhedsmailen. Branchebladet udkommer fire gange årligt. Du kan selvfølgelig også læse alle artiklerne fra branchebladet online.
TØJ er målrettet dig, der arbejder i eller med – eller blot interesserer dig for – modebranchen. Vi skriver til detaillister, direktører, kædechefer, butikschefer, indkøbschefer, salgschefer, marketingfolk, designere og produktudviklere.