Det københavnske modebrand Masai styrker medarbejderstaben og introducerer en væsentlig ændring for brandet.
Københavnerbrandet Masai, der designer og sælger modetøj til kvinder, har styrket ledelsen og fået to nye spillere med ombord.
De nye ansigter hos Masai er Lene Louderback, der skal varetage stillingen som kreativ chef og chefdesigner, og Christina Strunge, der tiltræder som International Head of Marketing.
Det er dog ikke kun medarbejderstaben, der bliver styrket hos Masai. Virksomheden har også truffet en stor beslutning, der knytter sig til brandets internationale rejse.
Virksomheden har nemlig tilføjet ’Copenhagen’ til Masai-logoet.
”Vi kan mærke, at det går rigtig stærkt nu. Vi har åbnet døre i USA, mens vi også er massivt til stede i UK. Vi har rigtig godt fat i vores kunder i Norge, Sverige og Danmark, og vi kan mærke, at det er på tide at tilføre en af grundværdierne i vores arbejde til vores logo – nemlig det faktum, at vi er fra København, og at dansk design er en del af vores rygrad,” fortæller CEO i Masai, Sune Bjerregaard, om det nye logo i en pressemeddelelse.
Ændringen sker som led i et større strategisk arbejde i virksomheden. Men selv om det altid vil handle om at se fremad for Masai, så understreger direktøren også, at det er vigtigt for dem at holde fast i brandets arv, traditioner og de grundlæggende værdier – og det er noget, som logoet skal være med til at tydeliggøre i fremtiden.
Det nye logo bliver tilføjet gradvist på alle platforme, i alle butikker og i alt materiale. Processen begyndte ultimo maj 2019.