Værdifuld annoncering til beslutningstagere i modebranchen, der forener budskaber og brancheaktører
Mediekit for TØJ – Fashion & Business Trends
Talerøret i modebranchen
TØJ – Fashion & Business Trends er et nichemedie målrettet aktører i og omkring den danske modebranche.TØJ er tilstede 365 dage om året – både online og på print.
En fokuseret målgruppe
35000
månedlige sidevisninger på branchebladettoj.dk
5000
i oplag ved Fashion Week Editions (1000 ved udgaverne i maj og november)
51
procent i gennemsnitlig åbningsrate på nyhedsmailen
13
procent i gennemsnitlig klikrate på nyhedsmailen
Virksomhedstype for læserne*
Stillingsbetegnelse for læserne*
*Under modeugen er målgruppen anderledes sammensat. Her uddeles magasinerne også til udstillere og besøgende på modemesserne og i udvalgte showrooms samt deles via de sociale medier.
Annonceringmuligheder
Få jeres budskab ud til TØJs målgruppe – hvad enten det er via en enkelt kampagne eller en 360 graders løsning på tværs af TØJs platforme.
Annonceringsmuligheder
Annoncering i fysisk branchemagasin
TØJ – Fashion & Business Trends udgiver fire årlige branchemagasiner, hvor vi går bagom branchen og stiller skarpt på brancherelevante temaer. Magasinerne sendes til abonnenter. To af udgaverne har fokus på modeugen og messerne for den gældende sæson. Disse udgaver bliver også distribueret digitalt via nyhedsmailen og uddelt fysisk til besøgende og udstillere på messer, events og i showrooms under modeugen. De to årlige Fashion Week Editions udgives også digitalt på engelsk og kan tilgås direkte eller via QR-koden i de trykte danske eksemplarer. I branchemagasinerne er der mulighed for forskellige annonceformater.
Annonceringsmuligheder
Indstik
Fire gange årligt udgiver TØJ et branchemagasin, der sendes til alle abonnenter. Få din meddelelse direkte i hænderne på vores eksklusive læserskare med et fysisk indstik i en af vores trykte udgivelser. Dette format giver dig mulighed for at præsentere dit budskab i en kontekst, hvor læseren er fokuseret og modtagelig.
Du leverer selv indstikket i 1000 eksemplarer, og så sørger vi for, at det bliver vedlagt forsendelserne til abonnenterne.
Annonceringsmuligheder
Onlineannoncering
TØJ holder læserne opdateret på, hvad der rører sig i den danske modebranche. Vi samler de vigtigste nyheder på branchebladettoj.dk og leverer dem i læserens indbakke fire gange ugentligt.Online er der mulighed for forskellige annonceformater.
Annonceringsmuligheder
Sponsoreret indhold
Sponsoreret indhold er et annonceformat, der er udformet som en artikel og optimeret til at ramme netop læserne på TØJ – Fashion & Business Trends.
Fordele ved sponsoreret indhold hos TØJ:
Redaktionen på TØJ sikrer, at indholdet er målrettet mediets læsere og samtidig lever op til mediets krav om stil, tone og kvalitet.
Det er muligt at ramme målgruppen skarpt og præcist med storytelling, og positionere din virksomhed som ekspert eller thought leader for dermed at skabe awareness, brandloyalitet og engagement.
Med et direkte link fra annoncen til din landingpage kan du drive trafik og samtidig forbedre din virksomheds SEO-ranking.
Der er mulighed for selv at levere den færdige artikel eller at få redaktionens hjælp til udarbejdelsen
Formater og priser
Kender du alle TØJs annonceringsmuligheder?
Halvside (højformat)
85x250mm
11.000 kr.
Helside
220x280mm
18.000 kr.
Opslag
440x280mm
35.000 kr.
Forside/bagside
220x280mm
Kontakt for pris.
Generelle specifikationer til print
Annoncerne i magasinet bliver trykt på silk-papir (bestrøget). Annonce på bagsiden af magasinet bliver tryk på ubestrøget papir. Alle annoncer skal leveres som PDF i CMYK med 3 mm. beskæring og skæremærker til: produktion@pejgruppen.dkPriserne er baseret på 100 procent færdigt materiale, leveret i henhold til tekniske specifikationer. Ønskes rettelser i materialet, foretages det gerne i det omfang, det er teknisk og tidsmæssigt muligt. Tidsforbrug faktureres særskilt. Timepris: 1000 kr. ekskl. moms.
Ved ønske om indhæftning, indklæbning, indstik mv., kontakt annonceafdelingen for individuelt tilbud: salg@pejgruppen.dk
Indstik
Max 220x280mm
Leveres til os i 1000 eksemplarer, hvorefter vi sørger for at sende det med ud til abonnenterne
15.000 kr.
Sidebanner
300x250px
.jpg eller .gif
Max 300 KB
12 mdr / 20.000 kr.
6 mdr / 15.000 kr.
3 mdr / 9.000 kr.
1 mdr / 5.000 kr.
Forsidebanner
380x800px
.jpg eller .gif
Max 300 KB
3 mdr / 9.000 kr.
2 mdr / 7.000 kr.
1 mdr / 5.000 kr.
Dominansbanner
930x600px
.jpg eller .gif
Max 700 KB
1 uge / 8.000 kr.
Nyhedsmailbanner
600x200px
.jpg eller .gif
Max 150 KB
Top / 1.300 kr.
Midt / 1.200 kr.
Bund / 1.100 kr.
Fysiske magasiner
Priser for indrykning af advertorials i vores fysiske magasiner
Indrykning af en side / 2400 anslag
Word dok.: Maks. 2400 anslag
Billeder: .jpg, 1200x500px, maks 300KB
15.000 DKK
Indrykning af et opslag / 4800 anslag
Word dok.: Maks. 4800 anslag
Billeder: .jpg, 1200x500px, maks 300KB
29.000 DKK
Digital publicering
Jeres advertorial publiceres på forsiden af 365design.dk og inkluderes én gang i nyhedsmailen.
Online publicering af advertorial
8.000 DKK
Vi vil skriver også gerne det sponsorerede indhold for dig
Ønsker du at fange din målgruppes opmærksomhed og engagere dem på en måde, der tydeligt formidler værdien af dit produkt eller dine tjenester? Hos pej content lab har vi erfarne journalister og tekstforfattere med indgående branchekendskab siddende klar til at skabe kreativt indhold, der sætter ord på din virksomhed og sikrer dig troværdighed og engagement hos din målgruppe.
Udgivelsesplan
Se datoer for kommende udgivelser og annoncedeadlines her
Begge Fashion Week Editions udkommer i et større oplag (ca. 5000).
Sådan hjælper vi dig
Lorem ipsum
Det siger vores samarbejdspartnere
”Samarbejdet med TØJ har været helt særligt – nærmest magisk fra første gang vi mødte hinanden – og det er udelukkende på grund af de mennesker og værdier, som står bag. Det er årsagen til, at vi fik så meget opmærksomhed på vores artikel og forsideannonce – netop fordi, at der er en oprigtig og ærlig lyst og interesse mellem TØJ og ALLWEEK, som skinner igennem det arbejde, vi har lavet sammen. Det er præcis denne nerve eller følelse om man vil, som vi hos ALLWEEK arbejder på hver dag at skabe med alle vores fantastiske kunder og samarbejdspartnere.”
Rene T. Jensen
Founder & Co-owner, ALLWEEK
”Det har været meget enkelt for os at vælge pej gruppen, da de brancher, vi henvender os til, befinder sig her – blandt andet modebranchen. Vores målgruppe fortæller os, at de ser os i pej gruppens univers, og det har rigtig stor værdi for os. Vi er i øvrigt rigtig glade for det lange samarbejde, vi har haft med pej gruppen, hvor de altid har været imødekommende, hjælpsomme og kompetente. Vi ser frem til flere års godt samarbejde.”
Per Brix
Trimit
Tal med en samarbejdspartner,
der har et omfattende kendskab til branchen
Ring til os på +45 97 11 89 00 eller udfyld kontaktformularen nedenfor, og lad os kontakte dig