Annoncering i TØJ – Fashion Week Edition AW 25/26
Opnå stor eksponering i forbindelse med modeugen
Rene T. JensenFounder & Co-owner, ALLWEEK:
”Samarbejdet med TØJ har været helt særligt – nærmest magisk fra første gang vi mødte hinanden – og det er udelukkende på grund af de mennesker og værdier, som står bag. Det er årsagen til, at vi fik så meget opmærksomhed på vores artikel og forsideannonce – netop fordi, at der er en oprigtig og ærlig lyst og interesse mellem TØJ og ALLWEEK, som skinner igennem det arbejde, vi har lavet sammen. Det er præcis denne nerve eller følelse om man vil, som vi hos ALLWEEK arbejder på hver dag at skabe med alle vores fantastiske kunder og samarbejdspartnere.”
Udgivelse af TØJ – Fashion Week Edition AW 25/26
Udgivelsesdato: 21. januar 2025
Annoncedeadline: 7. januar 2025
TØJs Fashion Week Edition læses af cirka 30.000 læsere
Udkommer i oplag på 5.000 stk.
Ligger gratis til udstillere og besøgende på CIFF og i udvalgte showrooms under modeugen
Udkommer også på engelsk digitalt
Eksponeres digitalt via TØJs nyhedsmail og sociale medier
Vidste du, at vi er til stede 365 dage om året– både online og på print?
TØJ er mere end vores Fashion Week Editions. Vi udgiver – udover messemagasinerne – to årlige branchemagasiner og fire ugentlige nyhedsmails, hvor vi skriver om og til den danske modebranche. Med en annonce i TØJ får I mulighed for at få jeres budskab ud til en fokuseret målgruppe – hvad enten det er via en enkelt annonce i den kommende Fashion Week Edition eller en løsning på tværs af TØJs platforme over en længere periode. Fordi vi er til stede 365 dage om året – både online og på print – giver kommunikation og indhold på TØJs platforme dig mulighed for at opnå synlighed både nu og på det lange løb.
Unik mulighed for annoncering
Skal I være med i messemagasinet?
TØJs Fashion Week Editions fyldes med inspirerende artikler, trends og baggrund, og vil lægge op til senere fordybelse og således have stor gemmeværdi for læserne. Som annoncør i TØJs Fashion Week Edition får du mulighed for deling af nyheder, events og kollektioner samt for at skabe opmærksomhed omkring dit brand både før, under og efter modeugen.Traditionel annonce eller sponsoreret artikel?
Vidste du, at du udover den traditionelle annonceplads i TØJs Fashion Week Edition også har mulighed for at deltage med en sponsoreret artikel?
Det giver dig mulighed for at ramme målgruppen skarpt og præcist med storytelling, og positionere din virksomhed som ekspert eller thought leader for dermed at skabe opmærksomhed, brandloyalitet og engagement.
Der er mulighed for selv at levere den færdige artikel eller at få redaktionens hjælp til udarbejdelsen.
Kontakt
Har du spørgsmål eller ønsker du at booke en annonceplads, kontakt Bente og Line
Bente Bitsch Nielsen
Mediesalgschef
Line Kassentoft Linderos
Salgs- & marketingkoordinator