Hvad er TØJ - Fashion & Business Trends?
Et branchemedie til professionelle aktører i og omkring modebranchen
Med TØJ får du og dine kollegaer relevant indsigt i branchen, og I er altid opdaterede på, hvad der rører sig.
Hvad er TØJ?
TØJ – Fashion & Business Trends er et bredt favnende brancheunivers for professionelle brancheaktører, som består af:
- 4 årlige trykte branchemagasiner
- Heraf 2 årlige Fashion Week Editions
- Relevante digitale temaer
- 4 ugentlige nyhedsmails
- Branchens nøgletal og live brancheanalyse
- Branchens virksomheder og personer
- Jobbørs
Hvad er visionen bag TØJ?
TØJ – Fashion & Business Trends har en vision om at være bedst til at dække dit behov for målrettet viden om den danske modebranche – både på kort og langt sigt.
TØJ ønsker at være den foretrukne nyheds- og inspirationsplatform for alle med interesse i eller berøring med branchens udvikling og fremtid.
Hvad skriver TØJ om?
TØJ – Fashion & Business Trends giver dig viden om brancheprofiler og brands, regnskabsudvikling, trends, retailudvikling, messer og events, kommunikation og marketing og andre aktuelle emner, der rører sig i branchen – f. eks logistikudfordringer, digitalisering osv.
Er du endnu ikke tilmeldt vores nyhedsmail? Tilmeld dig herunder.
Hvem er TØJ målrettet?
TØJ – Fashion & Business Trends er målrettet dig, der arbejder i eller med den danske modebranche – både indenfor herre- dame- og børnemode samt accessories og sko.
Vi skriver til ejere, direktører, brand managers, designere, produktudviklere, indkøbschefer, salgschefer, marketingchefer og detaillister.
Abonnement på TØJ
TØJ tilbyder eksklusivt indhold til abonnenter, herunder låste artikler på branchebladettoj.dk og i nyhedsmailen, trykte branchemagasiner, adgang til nøgletal og brancheanalyse samt gratis deltagelse på pej gruppens Kick-Off seminar.
Læs mere om de forskellige abonnementsformer her.
Annonceringsprofil
TØJ rammer 91 procent af den danske modebranche og læses af en beslutningstung læserskare. En annonce i de trykte branchemagasiner samt på branchebladettoj.dk giver derfor synlighed med stor effekt.
Læs mere om muligheden for annoncering her.
Kom på forkant med viden om branchen
Bestil abonnement for modebranchens frontløbere – opdaterede, effektive og innovative
Det siger kunderne
”Jeg føler mig opdateret og får løbende nyt fra modebranchen, som jeg er en del af – nyt omkring salg og udvikling med et bredt perspektiv. Der er regnskaber og dybere skriv, som ikke er tilgængelige så mange andre steder – og så er det også vigtigt for mig at læse TØJs bud på nyheder om blandt andet butikslukninger, konkurser, detail og fremtid.”
– Helle Bahne
Direktør mode hos Bahne
“Det har været en stor fornøjelse at samarbejde med PEJ Gruppen de sidste par år. En af ambitionerne med samarbejdet var at få vores øget fokus på vores fashion, living og retail e-commerce fulfillment & integrations services ud til et bredere og mere kundeorienteret publikum, end hvad de traditionelle logistik og supply chain marketings- og kommunikationskanaler er i stand til.
Udover at samarbejdet bl.a. har resulteret i en masse spændende diskussioner med ledende beslutningstagere fra en lang række danske virksomheder, så har PEJ Gruppen også været i stand til at yde guidance og feedback, som har været gavn for os.”
– Hans Elmegaard
CEO, SGL Fulfillment & Distribution A/S
”Jeg bruger TØJ og deres online update rigtig meget til at give mig de nyeste informationer om, hvad der sker i vores branche. Det giver mig et konkret indblik i, hvordan mine kære kollegaer klarer sig, hvad de laver af spændende ting, og ikke mindst hvad der rører sig i tiden. Og så ser jeg altid frem til at få deres messeudgaver i hånden og læse dem igennem for gode og spændende artikler med nye tiltag hos diverse brands.”
– Preben Laust
Kreativ direktør hos Second Female
”Hos DK Company bliver branchebladet TØJ – Fashion & Business Trends og nyhedsbrevet primært læst af vores ledere og direktører. Nyhedsbrevet holder os up to date, og giver os et hurtigt overview over nyheder i branchen.”
– Tina S. Krath
PA for CEO Jens Obel, DK Company
”Det har været meget enkelt for os at vælge pej gruppen, da de brancher, vi henvender os til, befinder sig her – blandt andet modebranchen. Vores målgruppe fortæller os, at de ser os i pej gruppens univers, og det har rigtig stor værdi for os. Vi er i øvrigt rigtig glade for det lange samarbejde, vi har haft med pej gruppen, hvor de altid har været imødekommende, hjælpsomme og kompetente. Vi ser frem til flere års godt samarbejde.”
– Per Brix
Trimit
“Her i virksomheden bruger både ledelsen og vores kollegaer TØJ som en meget vigtig branchenyhedskilde. Vi føler os godt opdateret på, hvad der sker i branchen, og vi har også flere gange inddraget TØJs artikler i et bestyrelsesmøde som en vigtig del af dialogen. Artiklerne er passende i omfang, og der er dagligt artikler, som vi finder interessante at nærlæse. Det er en god blanding af faglig vidensdeling, nyt om lovgivning på relevante områder og artikler af mere fashionpræget karakter.”
– Irena Riberholt Jørgensen
Ejer, Redefined Fashion A/S