Der var prisregn over et dansk shoppingcenter, som blev det mest vindende storcenter i 2018 ved shoppingscentrenes Oscar, ICSC Solal Marketing Adward i Amsterdam.

ICSC Solal Marketing Adward er shoppingscentrenes Oscar og hylder de virksomheder og personer, der tør gå andre veje og hæve barren for hele storcenterbranchen.

Det danske shoppingcenter Rødovre Centrum satte i går rekorder og blev det mest vindende storcenter ved ICSC Solal Marketing Adward i Amsterdam for mest effektive, kreative og gennemførte marketingkampagner. Rødovre Centrum var oppe imod 216 shoppingcentre fra 22 lande og blev bedømt af 18 markedsføringseksperter fra Europa og Sydafrika.

“Sidste år vandt vi tre sølv awards, og det var en rekord, som ingen turde håbe på, at vi kunne slå i år. Men det gjorde vi,” udtaler marketingdirektør fra Rødovre Centrum, Charlotte Andersen, i en pressemeddelelse.

Rødovre Centrums Solal Awards:

  • Guld Award og Special Distinction Award for kampagnen ’Vi krammer vores kunder’ i kategorien Brand Awareness & (Re) Positioning
  • Sølv Award for kampagnen ’Bad Santa’ i kategorien Brand Awareness & (Re) Positioning
  • Guld Award for kampagnen ’Carpool Karaoke’ i kategorien Emerging Technology
  • Guld Award for kampagnen ‘Release Party’ i kategorien Grand Opening/Expansion/Refurbishment

Til kampagnerne har Rødovre Centrum fået hjælp af to reklamebureauer We Love Ads og Spasiba, som begge er shoppingcentrets faste samarbejdspartnere.