Mest læste på TØJ i juni 2019

Vi tog hul på sommeren med en bred vifte af afsluttede regnskabsår, hvor det er gået rigtig godt for nogle og mindre godt for andre. Modevirksomhederne skifter fortsat ud i medarbejderstaben, mens andre udvider organisationen.


I denne artikel får du et overblik over månedens mest populære artikler, som du har mulighed for at læse eller genlæse. Artiklerne er opstillet i prioriteret rækkefølge, så den første artikel på listen er den mest læste.

  1. Modekoncern leverer negativt resultat: Færre kunder og større engangsposter er årsagen
  2. Modekoncern: Begge brands i nedgang
  3. Herretøjsmærke hiver fortsat millioner hjem
  4. Etablering af nye butikker koster på bundlinjen – alligevel vækster tøjkoncern
  5. Årsresultat går tilbage hos modebrand mens egenkapitalen skyder i vejret
  6. Vila-direktør fratrådt
  7. Tilfredsstillende årsregnskab hos modevirksomhed
  8. Fornyelser hos Masai
  9. Modebrand holder niveauet men tab på debitor mærkes
  10. Årsresultat stagneret: Onlineinvestering præger regnskabet hos modekæde
  11. Smykkevirksomhed fortsætter nedturen
  12. Herretøjsbrand øger bundlinje med en million
  13. Det øser fortsat med penge hos dansk livsstils- og modebrand
  14. Butikslukning og lancering af onlineplatform præger årsresultat hos accessoriesbrand
  15. Årsresultat i børnetøjsvirksomhed vender 180 grader
  16. Bæredygtigt modebrand fastholder tempo
  17. Bruuns Bazaar udvider organisationen
  18. Nye ansigter hos børnetøjsvirksomhed
  19. Smykkebrand på millioneventyr
  20. Vm or die