Et stort tema om produktion i Europa, fokus på børn samt vigtige trends til AW 22/23. Det og meget mere kan du læse om i årets anden udgave af branchebladet TØJ – Fashion & Business Trends. 

Årets anden udgave af TØJ – Fashion & Business Trends er netop udkommet.

I sin leder i branchebladet skriver chefredaktør for TØJ – Fashion & Business Trends, Louise Byg Kongsholm, blandt andet: 

”2022 tegner sig til at blive endnu et år med forandringer og forskydninger. Heldigvis har modebranchen altid vist sig som værende både stærk, hurtig og omstillingsparat – og derfor er den turbulens, vi oplever i år, ikke noget, der får de danske modeaktører til at vakle. Det hedder i stedet fremad mod fremtiden, og at vi bliver en hel masse erfaringer rigere.”  

Du kan denne gang dykke ned i et stort tema om produktion i Europa. For ideen om at rykke hele eller dele og produktionen spirer ved flere danske modevirksomheder. Eksperter og aktører bidrager med viden, synspunkter og erfaring. Samlet set giver det et godt indblik i de udfordringer – alt fra ønsket om kvalitet, hastighed og pris til leveringssikkerhed – som de danske brands står med.

I TØJ – Fashion & Business Trends nr. 2 2022 kan du desuden læse om:

  • Portrætter med de to smykkebrands Julie Sandlau og Enamel Copenhagen
  • 4 key trends til AW 22/23
  • Nethandel på speed

Se nærmere på indholdet i den nye udgave af branchebladet her.

 

 

Branchebladet TØJ – Fashion & Business Trends er eksklusivt for abonnenter, der får tilsendt bladet og kan læse artiklerne online. 

Er du ikke abonnent, men vil gerne læse med og samtidig få del i alle de andre fordele i TØJ-universet? Læs mere om et abonnement her.