Årets trejde udgave af TØJ – Fashion Business Trends er netop udkommet, og som altid supplerer vi den trykte udgave af bladet med en særskilt TØJ – Fashion Week Edition, som stiller skarpt på modeugen i København.
Forandringer i detailhandel og nethandel kan vi ikke komme udenom. Derfor bringer vi i TØJ nr. 3 et tema med fokus på nye vaner og nye kunderejser, den ekstraordinære shoppingoplevelse samt interviews med flere aktører, der er både offline og online.
Flere aktører har kunnet fejre jubilæum i år, blandt andet Rains og Adax, hvorfor vi i branchebladet fejrer deres runde år med store portrætter. Et andet relevant emne er opkøb i branchen, og derfor bringer vi både en baggrundsartikel samt interviews med DK Company og JBS, der har brugt det store kreditkort i opkøbet af andre modebrands.
Trends, inspiration og kreativitet er også i fokus i form af introduktion til sæsonen SS 23 sammen med en opfordring til at skrue op for kreativiteten inklusive helt konkrete øvelser.
Branchebladet er sendt til alle abonnenter, som også har adgang til at læse alle artiklerne online lige her.
Læs mere om, hvordan du får fingrene i TØJ – Fashion & Business Trends nr. 3 2022.
Husk, at TØJ – Fashion Week Edition – branchebladet med fokus på modeugen – også er udkommet. Læs bladet digitalt her.