Værdifuld annoncering til beslutningstagere i modebranchen, der forener budskaber og brancheaktører

Mediekit for TØJ – Fashion & Business Trends

Talerøret i modebranchen


TØJ – Fashion & Business Trends er et nichemedie målrettet aktører i og omkring den danske modebranche.TØJ er tilstede 365 dage om året – både online og på print.

En fokuseret målgruppe


35000

månedlige sidevisninger på branchebladettoj.dk

5000

i oplag ved Fashion Week Editions (1000 ved udgaverne i maj og november)

51

procent i gennemsnitlig åbningsrate på nyhedsmailen

13

procent i gennemsnitlig klikrate på nyhedsmailen

Virksomhedstype for læserne*

Stillingsbetegnelse for læserne*

*Under modeugen er målgruppen anderledes sammensat. Her uddeles magasinerne også til udstillere og besøgende på modemesserne og i udvalgte showrooms samt deles via de sociale medier.


Annonceringmuligheder


Få jeres budskab ud til TØJs målgruppe – hvad enten det er via en enkelt kampagne eller en 360 graders løsning på tværs af TØJs platforme.

Annonceringsmuligheder

Annoncering i fysisk branchemagasin

TØJ – Fashion & Business Trends udgiver fire årlige branchemagasiner, hvor vi går bagom branchen og stiller skarpt på brancherelevante temaer. Magasinerne sendes til abonnenter. To af udgaverne har fokus på modeugen og messerne for den gældende sæson. Disse udgaver bliver også distribueret digitalt via nyhedsmailen og uddelt fysisk til besøgende og udstillere på messer, events og i showrooms under modeugen. De to årlige Fashion Week Editions udgives også digitalt på engelsk og kan tilgås direkte eller via QR-koden i de trykte danske eksemplarer. I branchemagasinerne er der mulighed for forskellige annonceformater.

Annonceringsmuligheder

Indstik

Fire gange årligt udgiver TØJ et branchemagasin, der sendes til alle abonnenter. Få din meddelelse direkte i hænderne på vores eksklusive læserskare med et fysisk indstik i en af vores trykte udgivelser. Dette format giver dig mulighed for at præsentere dit budskab i en kontekst, hvor læseren er fokuseret og modtagelig.

Du leverer selv indstikket i 1000 eksemplarer, og så sørger vi for, at det bliver vedlagt forsendelserne til abonnenterne.

Annonceringsmuligheder

Onlineannoncering

TØJ holder læserne opdateret på, hvad der rører sig i den danske modebranche. Vi samler de vigtigste nyheder på branchebladettoj.dk og leverer dem i læserens indbakke fire gange ugentligt.Online er der mulighed for forskellige annonceformater.

Annonceringsmuligheder

Sponsoreret indhold

Sponsoreret indhold er et annonceformat, der er udformet som en artikel og optimeret til at ramme netop læserne på TØJ – Fashion & Business Trends.

Fordele ved sponsoreret indhold hos TØJ:

Redaktionen på TØJ sikrer, at indholdet er målrettet mediets læsere og samtidig lever op til mediets krav om stil, tone og kvalitet.

Det er muligt at ramme målgruppen skarpt og præcist med storytelling, og positionere din virksomhed som ekspert eller thought leader for dermed at skabe awareness, brandloyalitet og engagement.

Med et direkte link fra annoncen til din landingpage kan du drive trafik og samtidig forbedre din virksomheds SEO-ranking.

Der er mulighed for selv at levere den færdige artikel eller at få redaktionens hjælp til udarbejdelsen


Formater og priser


Kender du alle TØJs annonceringsmuligheder?

Halvside (højformat)

85x250mm

11.000 kr.  

Helside

220x280mm

18.000 kr.  

Opslag

440x280mm

35.000 kr.  

Forside/bagside

220x280mm

Kontakt for pris.  

Generelle specifikationer til print

Annoncerne i magasinet bliver trykt på silk-papir (bestrøget). Annonce på bagsiden af magasinet bliver tryk på ubestrøget papir. Alle annoncer skal leveres som PDF i CMYK med 3 mm. beskæring og skæremærker til: produktion@pejgruppen.dkPriserne er baseret på 100 procent færdigt materiale, leveret i henhold til tekniske specifikationer. Ønskes rettelser i materialet, foretages det gerne i det omfang, det er teknisk og tidsmæssigt muligt. Tidsforbrug faktureres særskilt. Timepris: 1000 kr. ekskl. moms.

Ved ønske om indhæftning, indklæbning, indstik mv., kontakt annonceafdelingen for individuelt tilbud: salg@pejgruppen.dk

Indstik

Max 220x280mm
Leveres til os i 1000 eksemplarer, hvorefter vi sørger for at sende det med ud til abonnenterne

15.000 kr.  

Sidebanner

300x250px
.jpg eller .gif
Max 300 KB

12 mdr / 20.000 kr.
6 mdr / 15.000 kr.
3 mdr / 9.000 kr.
1 mdr / 5.000 kr.

Forsidebanner

380x800px
.jpg eller .gif
Max 300 KB

3 mdr / 9.000 kr.
2 mdr / 7.000 kr.
1 mdr / 5.000 kr.

Dominansbanner

930x600px
.jpg eller .gif
Max 700 KB

1 uge / 8.000 kr.

Nyhedsmailbanner

600x200px
.jpg eller .gif
Max 150 KB

Top / 1.300 kr.
Midt / 1.200 kr.
Bund / 1.100 kr.

Fysiske magasiner

Priser for indrykning af advertorials i vores fysiske magasiner

Indrykning af en side / 2400 anslag

Word dok.: Maks. 2400 anslag
Billeder: .jpg, 1300x500px, maks 300KB

15.000 DKK

Indrykning af et opslag / 4800 anslag

Word dok.: Maks. 4800 anslag
Billeder: .jpg, 1200x500px, maks 300KB

29.000 DKK

Digital publicering

Jeres advertorial publiceres på forsiden af 365design.dk og inkluderes én gang i nyhedsmailen.

Online publicering af advertorial

8.000 DKK


Vi skriver også gerne det sponsorerede indhold for dig

Ønsker du at fange din målgruppes opmærksomhed og engagere dem på en måde, der tydeligt formidler værdien af dit produkt eller dine tjenester? Hos pej content lab har vi erfarne journalister og tekstforfattere med indgående branchekendskab siddende klar til at skabe kreativt indhold, der sætter ord på din virksomhed og sikrer dig troværdighed og engagement hos din målgruppe.

Læs mere om mulighederne

Udgivelsesplan


Se datoer for kommende udgivelser og annoncedeadlines her

Begge Fashion Week Editions udkommer i et større oplag (ca. 5000).


Sådan hjælper vi dig


Lorem ipsum

Det siger vores samarbejdspartnere


”Samarbejdet med TØJ har været helt særligt – nærmest magisk fra første gang vi mødte hinanden – og det er udelukkende på grund af de mennesker og værdier, som står bag. Det er årsagen til, at vi fik så meget opmærksomhed på vores artikel og forsideannonce – netop fordi, at der er en oprigtig og ærlig lyst og interesse mellem TØJ og ALLWEEK, som skinner igennem det arbejde, vi har lavet sammen. Det er præcis denne nerve eller følelse om man vil, som vi hos ALLWEEK arbejder på hver dag at skabe med alle vores fantastiske kunder og samarbejdspartnere.”

Rene T. Jensen
Founder & Co-owner, ALLWEEK

”Det har været meget enkelt for os at vælge pej gruppen, da de brancher, vi henvender os til, befinder sig her – blandt andet modebranchen. Vores målgruppe fortæller os, at de ser os i pej gruppens univers, og det har rigtig stor værdi for os. Vi er i øvrigt rigtig glade for det lange samarbejde, vi har haft med pej gruppen, hvor de altid har været imødekommende, hjælpsomme og kompetente. Vi ser frem til flere års godt samarbejde.”

Per Brix
Trimit

Bente Bitsch Nielsen
Send Bente en mail

Line Kassentoft Linderos
Send Line en mail

Tal med en samarbejdspartner,der har et omfattende kendskab til branchen


Ring til os på +45 97 11 89 00 eller udfyld kontaktformularen nedenfor, og lad os kontakte dig

  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.