Regntøjsbrandet Rains ridder med på personaliseringsbølgen og lancerer nu en udvidelse af brandets customization-koncept under Revolver.

”Det er blevet legitimt at sætte sig selv i fokus, og det ser vi i mange af de valg, vi træffer i dag,” fastslår trendforsker Julia Lahme i en pressemeddelelse fra Rains.

Det er nemlig efterhånden ikke nogen hemmelighed, at forbrugerne i stigende grad efterspørger personlige og skræddersyede produkter fremfor masseproduceret mainstream.

Rains er en af de virksomheder i modebranchen, der har hørt forbrugernes bønner. De har nu udviklet et customization-koncept, der henvender sig til den enkelte forbrugers behov.

Rains kalder konceptet for Rains Edit, og det giver forbrugeren mulighed for at designe sit helt eget produkt.

”Vi har tilbudt muligheden for at personliggøre vores produkter i noget tid, da vores customization-service har fungeret som et pop-up event, der har været rundt i alle Rains’ flagskibsbutikker. Ved at erkende hvor vigtig personalisering er blevet, har vi udvidet vores pop-up koncept til nu at være en permanent service i både flagskibsbutikker og online,” siger Daniel Brix Hesselager, Rains-grundlægger og Business Developer.

Rains er allerede nu klar til at modtage custommade-ordrer på brandets online platform samt i alle flagskibsforretninger rundt i landet.

Konceptet vil blive præsenteret fysisk og afprøvet af besøgende på Revolver under Copenhagen Fashion Week, der skydes i gang den 30. januar 2019.

Foto: Fra Rains’ stand på Revolver