Det var en festlig morgen for Magasin og alle stormagasinets partnere i dag. I forbindelse med Magasins årlige Partnerdag, blev magasinets mest succesfulde partnerskaber nemlig hyldet med priser og præmier.
Som vanligt inviterer Magasin alle sine partnere til en årlig partnerdag, hvor stormagasinet tildeler en pris til de mest succesfulde partnerskaber i årets løb.
I alt blev der fordelt fire priser i indenfor kategorierne ’Årets partner’, ’Årets vækstkomet’, ’Årets kundepris’ og ’Årets we-love-to-care’-pris. Blandt de fire vindere er tre af dem inden for modebranchen.
Årets vækstkomet 2019 gik til BLS Hafnia, som har haft succes med at smelte musikindustrien sammen med modebranchen, og som for alvor fik gjort os opmærksomme på, hvad ’streetwear’ er. Årets kundepris 2019 gik til modebrandet Neo Noir, der har vist sig som kundernes darling. Udover prisen og anerkendelsen har de to brands også fået tildelt en præmie bestående af markedsføring for cirka 75 t. kroner hver.
Som noget nyt uddelte Magasin i år også en ’Årets we-love-to-care’-pris til en partner, der udmærker sig inden for ansvarlige initiativer. Vinderen af denne pris gik til Knowlegde Cotton Apparel, som har fået en donation på en værdi af cirka 50 t. kroner til et selvvalgt velgørenhedsprojekt i samarbejde med Magasin.
Livsstilsvirksomheden Thursen Jensen løb afsted med prisen som ‘Årets partner’.