Vernon Sport styrker organisationen

Den danske multibranddistributør af sportstøj, Vernon Sport, udvider hovedkontoret med en in-house PR- og marketingafdeling.

Modevirksomheden Vernon Sport har i flere år været i tæt samarbejde med et bureau, når der har skulle laves PR- og marketingmateriale til virksomheden. Det er nu fortid, eftersom Vernon netop har offentliggjort, at de har udvidet hovedkontoret med en in-house PR- og marketingafdeling under navnet Vernon Studio.

Oprettelsen af Vernon Studio er sket som et led i at skabe øget fokus på kommunikation og branding for virksomhedens mange heritage brands, samt for at få en rød tråd på tværs af landene i Skandinavien, hvor Vernon Sport har kunder.

I spidsen for Vernon Studio står Tina Borch Lappè, hvis fornemste opgave bliver at føre og styrke Vernons brand og dna ud i Skandinavien. Hun kommer fra en stilling som Digital Marketing & E-commerce ansvarlig hos blandt andet InWear, Part Two, Soaked in Luxury og Martinique, og glæder sig over sin nye stilling hos Vernon Sport.

“Det er en utrolig spændende udfordring for mig, og jeg ser frem til at arbejde med de mange heritage brands. Der er nok at tage fat i, og vi er kommet rigtig godt fra start. Jeg glæder mig meget til, sammen med mine piger, at kunne byde velkommen til egne pressedage i efteråret, i Vernons eget regi,” siger Head of PR & Marketing Tina Borch Lappè i en pressemeddelelse.

Udover Tina Borch Lappè består Vernon Studio også af Viktoria Guldbrandsen, der varetager stillingen som PR Manager og Frederikke Clem, der er PR- og Marketingkoordinator. De er alle tre tiltrådt i sine nye stillinger i foråret 2019.

Vernon Sport har brands som Ellesse, Hi-Tec, Pajar, Kangol, Aigle, Moon Boot og Cedrico.