Reduceret købekraft og jagten på det mest eksklusive tilbud betyder, at danskerne omfavner lagersalg. Det er blevet et fænomen i sig selv, fortæller CEO hos Lagersalg.com.
Mindre købekraft, en søgen efter den bedste deal og fællesskab er alle tendenser, der rører sig i samfundet. Derfor står der også stadig flere i timevis lang kø til de bedste lagersalg. Lagersalg.com er i centrum for det, der ses som et af de store nye fænomener.
Med over 100.000 personer tilmeldt deres nyhedsbrev oplever de en markant stigning i danskere, der leder efter de bedste lagersalg i hele landet:
“Jeg var selv en af dem, der brugte tid på at lede efter gode lagersalg under min barselsorlov. Vi ser en klar tendens til, at god kvalitet og unikke kollektioner er det, danskerne leder efter – noget som økonomien i dag ikke altid giver mulighed for,” forklarer Cecilie Göllnitz, CEO hos Lagersalg.com.
Cecilie Göllnitz faldt over en idéen og startede sitet i 2013 som en hobby, der hurtigt udviklede sig til at være en forretning, som hun siden 2014 har drevet på fuldtid. Lagersalg.com har siden kun oplevet vækst og har i dag over 350.000 besøgende om måneden.
Foto: PR