Covid-19 satte en brat stopper for fysiske møder, hvilket også har sat aftryk i modebranchen. Flere aktører tænker nu ud af boksen for at finde frem til, hvordan de kan fremvise fremtidige kollektioner uden om det fysiske møde.
Vi befinder os lige nu midt i en krise, hvor der fortsat er usikkerhed om, hvornår større forsamlinger igen er tilladt. Afgørelsen får en kæmpe betydning for messer rundt om i verden, og der mangler lige nu stadigvæk afklaring om, hvornår og hvordan nogle af messerne kan afholdes.
Det efterlader også usikkerhed hos virksomhederne om, hvordan SS 21-kollektionerne skal sælges ind til sommer samt besøgende, der ikke ved, om det er muligt – og forsvarligt – at handle ind på messe i år.
Vi har allerede set eksempler på alternative måder at afholde både messer og salgsmøder på. Chic Shanghai har eksempelvis med stor succes afholdt den digitale messe Chic Online, London Fashion Week vil live streame modeshows og events, som gæsterne vil kunne følge med i online, og både Hummel og Bruuns Bazaar har afholdt en digital kollektionsfremvisning for sælgere og agenter, idet fysiske møder ikke har været muligt på grund af Covid-19.
Senest har modemessen Revolver offentliggjort, at de har indført digitale showrooms som supplement til den fysiske messe. Der er dog stadigvæk uvished om, hvorvidt en fysisk messe kommer til at finde sted.
Er din virksomhed også gået i overvejelsesfasen om digitale fremvisninger af jeres kollektioner? Og mangler i den perfekte lokation for netop dette?
Hos pej gruppen kan din virksomhed booke de perfekte rammer til både styling, fotoskydninger eller live streaming af kollektionsfremvisninger.
Læs mere om muligheden for udlejning af lokaler hos pej gruppen her.
![](https://branchebladettoj.dk/wp-content/uploads/2020/05/IMG_4751-1024x683.jpg)
![](https://branchebladettoj.dk/wp-content/uploads/2020/05/IMG_4657-683x1024.jpg)
Foto: Stategihuset, pej gruppen